Fredag d. 5 august.
(Nick's synsvinkel)
Da jeg har fundet min mobil, siger Jack, at han har skrevet til Niall, at vi ville komme over, og Niall havde skrevet, at vi bare kunne låse os selv ind med ekstranøglen i den lille blomster-krukke ved døren, fordi de lige var i byen, og var på vej hjem, og så går vi over til Niall og Amanda. Alt lyset er slukket, så da jeg går ind af døren, tænder jeg lyset, tager mine sko af, venter lige på Jack, og så går vi ind i stuen.
Da jeg tænder lyset i stuen, hopper Amanda, Niall, Amen, Simon, Liam, Harry, Zayn, Louis, Luke, Ashton, Michael, Calum, Christian og en hel masse andre mennesker frem, mens de råber "Surprise!" Jeg bliver så forskrækket, at jeg nærmest hopper et skridt tilbage, mens jeg måske kommer med et lille skrig. Så griner de alle, og Amanda løber hen i armene på mig, krammer mig, og siger "Tillykke med fødselsdag, Nick!"
(Amanda's synsvinkel)
Efter jeg har krammet Nick, trækker han mig tæt på ham, og giver mig et kys. Da vi trækker os igen, kigger jeg på Jack og spørger "Nå, hvor er din kæreste så?" Så kigger Nick også på Jack og spørger "Har hun ikke droppet dig?" Så griner Jack og svarer "Nej, det var bare for at holde dig beskæftiget." Så griner vi lidt og så siger Nick "Jeg elsker virkelig jer mennesker." Så holder jeg op med at grine, og spørger Jack "Nåmen hvor er hun så?" Så svarer han "Hun kommer først ved 17:30 tiden. Hun er på arbejde." Så siger jeg "Nå okay. Glæder mig til at møde hende."
Så går jeg over til Zayn, hiver ham med udenfor, og siger "Vi skal lige snakke sammen." Da vi kommer ud, spørger Zayn "Hvad skal vi snakke om? Er du okay?" "Det ved jeg ikke rigtig. Jeg har lige brug for, at du lige ryger en smøg med mig." "Okay, nu ved jeg så, at der er noget galt. Vil du snakke om det?" Så tager jeg en dyb indånding, og tænker over det i 2 sekunder og svarer så "Nick har lige sagt til Jack og mig, at han elsker os."
Zayn kigger så forskrækket på mig og spørger "Hvordan sagde han det? Tror du han mente det på den måde?" "Jeg ved det ikke?! Jeg kan ikke overskue det her.." så giver han mig et kram, mens han siger "Rolig nu. Det hele skal nok gå. Du ved du altid kan komme til mig, hvis der er noget. Jeg er her altid, hvis der er noget." Så trækker jeg mig og siger "Tak Zayn. Det ved jeg, og det er jeg rigtig glad for at jeg kan. Men.. Hvad med den der smøg?" Så fniser han lidt og siger "Fint nok. Du stopper jo ikke, før jeg har givet dig en." Og rækker mig hans pakke.
Mens Zayn og jeg står og ryger en smøg sammen spørger han "Men hvordan føler du for ham?" Så tænker jeg lige et øjeblik og svarer "Altså.. Vi er jo praktisk talt kærester. Men.. Det er ikke som med Harry. Altså, at jeg var sikker på, at jeg skulle tilbringe resten af livet sammen med ham." Så kigger han lidt trist på mig og siger "Nej, det dig og Harry havde sammen, det var noget helt specielt. Men det er vel også derfor, at du er sammen med Nick." "Hvad mener du med det?" "Altså Nick og Harry.. Designer hinanden helt vildt."
Så står jeg lige og tænker lidt, og så spørger jeg "Synes du virkelig? Det kan jeg altså ikke se." Så kigger han overrasket på mig og spørger "Mener du det? De kunne jo være tvillinger." Så kommer Amen, Jack, Simon og Christian ud, for at ryge en smøg, smiler til os, og siger "Hej med jer." Så spørger jeg dem "Synes du at Harry og Nick ligner hinanden?" De nærmest svarer "Ja." I kor.
Så siger Amen "Altså Nick bliver tit forvekslet med Harry på gaden. Små piger kommer hen, og vil have en autograf." Så spørger jeg "Helt seriøst? Det kan jeg altså ikke se." Så siger Zayn "Så må vi få dem til at stå ved siden af hinanden, så du kan se det." Så siger jeg "Ja okay. Det må vi vel.."
...
Da klokken bliver omkring 17:20 spørger jeg Jack "Kommer din kæreste ikke snart?" Så kigger han op på mig fra hans mobil og svarer "Jo. Hun har faktisk lige skrevet, at hun er klar til at jeg henter hende." "Fedt! Jeg glæder mig til at møde hende! Ved hun at One Direction og 5sos til være her?" Så kigger han lidt pinlig på mig og svarer "Nej, for hun kan ikke lide dem, så jeg ville ikke fortælle det, for jeg var bange for, at hun så ikke ville med." Så griner jeg lidt og siger "For fanden da også Jack." Og så kører han ud for at hente hende.
CITEȘTI
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...