(Louis' synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at drengene snakker. Jeg ligger nede på gulvet og de sidder oppe i den ene sofa og snakker. Så tager vi noget morgenmad og da vi har gjort det bestemmer vi os for at vægge pigerne med en sang. Så går vi stille ind i soveværelset hvor pigerne sover. Amanda, Perrie og Eleanor ligger i sengen og Mette og Sophia ligger på gulvet. Så sætter vi os ned på gulvet og synger en sang for dem. De vågner stille, smiler til os og siger alle godmorgen. Så går vi drenge ind i stuen mens de tager tøj på og så kommer de ind i stuen til os, tager noget morgenmad og sætter sig i sofaen sammen med os. Så sidder vi og snakker lidt frem og tilbage, ser lidt tv og hygger os. Så spørger Amanda "Har vi så nogle planer for i dag?" Niall smiler til hende og svarer "Næ, egentlig ikke." Så spørger hun "Hvad har i så lyst til at lave?" Vi kigger alle lidt på hinanden, men ved det ikke rigtigt. Så spørger Amanda "Niall, kan vi ikke lige hurtigt snakke?" Niall smiler til hende, nikker og så går de begge ud i gangen.
(Amanda's synsvinkel)
Da Niall og jeg kommer ud på gangen spørger jeg "Nå, hvordan går det så med dig og Mette?" Han smiler lidt og svarer "Det går vel fint nok, det har da ikke ændret sig siden igår. Hvorfor da?" Jeg smiler til ham og svarer så "Tja, jeg snakkede med hende igår og hun kan godt lide dig." Han smiler lidt til mig og siger så "Okay, det er jeg da glad for at høre." Så kigger jeg på ham og spørger "Hvorfor er du ikke glad søde?" Han kigger på mig og svarer "Altså, jeg er glad for at hun kan lide mig, men jeg har tænkt over det og jeg skal ikke have en kæreste lige nu, desuden kender jeg hende ikke så godt, men måske på et senere tidspunkt kan det være det bliver til noget." Jeg bliver nærmest lidt chokeret og siger så "Nå, okay.. Men det kan du jo kun bestemme, det er jo dit valg, så det er fint." Han kigger på mig og spørger "Hvad skal jeg sige til hende, hvis hun spørger?" Jeg smiler lidt og svarer "Du skal bare være ærlig overfor hende søde, det kan godt være at du ikke vil have en kæreste lige nu, men man ved jo aldrig hvad der sker.. Så bare vær ærlig og fortæl hende det som det er, hvis hun begynder på noget. Men du ved at du altid bare kan komme til mig og du kan fortælle mig alt, uanset hvad der er!"
(Niall's synsvinkel)
Jeg bliver glad for at Amanda støtter mig i det her, fordi jeg har virkelig ikke lyst til at såre Mette! Jeg smiler og krammer hende. Mens vi krammer siger hun "Nothing can come between You and I." Jeg smiler lidt, vi krammer stadig, og så siger jeg "Not even the Gods above, can separate the two of us." Så trækker jeg mig fra krammet og så går vi begge ind i stuen til de andre, sætter os ned igen og snakker videre. Vi beslutter os for at vi bare skal være hjemme hos Amanda og Harry og hygge os i dag, så vi sætter en film på og ser den. Der går ligesom et par timer med at vi bare ser film og hygger os, indtil klokken bliver omkring 18 og vi skal have noget mad. Så går vi på café og spiser.
(Harry's synsvinkel)
Vi er på café for at få noget at spise. Da vi kommer hjem til Amanda og mig igen, sætter vi en film til på og hygger os. Da vi har set omkring 5 film, så tager Liam, Niall, Zayn, Louis, Perrie, Sophia, Eleanor og Mette hjem igen og så ser Amanda og jeg en film til. Jeg sidder i den ene ende af sofaen og så sidder Amanda mellem mine ben mens jeg har armene om hende og nusser hende på armene. Mens vi ser film falder Amanda i søvn i mine arme. Så da jeg har set filmen færdig, så vækker jeg hende også går vi begge i seng. Vi ligger i sengen og snakker lidt i starten, så kysser Amanda mig og siger "Godnat skat, jeg elsker dig!" Jeg smiler til hende og siger "Godnat, jeg elsker også dig skat!" Så kysser jeg hende igen, hun ligger hovedet på mit bryst og så falder vi begge i søvn.
YOU ARE READING
I'm Not So Sure Anymore! (Med One Direction & 5sos)
FanfictionDet her er en fortsættelse på 'You're The One! (Med One Direction)', så hvis i ikke har læst den, så bør i nok gøre det inden i læser den her, så vil nogle ting nok også give mere mening! Men som sagt, så er det her en 2'er af 'You're The One! (Med...