3.Αποσταση αναπνοής...

410 28 0
                                    

...να χαθώ μέσα τους...

Αυτός. Ο Αλέξης.
Α:Είναι άλλος έξω. Γυρνάω το βλέμμα μου στον καθρέφτη και βλέπω το είδωλό του ακριβώς από πίσω μου. Νιώθω την καυτή του ανάσα στον λαιμό μου. Με πιάνει από τους καρπούς και με σπρώχνει με δύναμη στον τοίχο. Με πλησιάζει αρκετά κοντά. Το πρόσωπο του είναι πολύ κοντά στο δικό μου. Σε απόσταση αναπνοής.
Αλ:εμένα μικρή...Δεν θα μου μιλάς έτσι. Δεν θα τα πάμε καλά.
Α:Τι θες;
Αλ:ότι και να θέλω θα το πάρω. Αργά ή γρήγορα. Να με προσέχεις. Λέει και αφήνει ένα φιλί στα χείλη μου. Με κοιτάει και φεύγει.
Μένω έτσι για λίγα δεύτερα. Γιατί δεν του έριξα μια σφαλιάρα να φύγει; Γιατι;! Γιατί μου άρεσε όλο αυτό; Ναι μου άρεσε. Δεν θέλω να μου αρέσει! Δεν πρέπει να μου αρέσει. Θα το πληρώσει ακριβά ο κύριος όμως. Αφού κάνω το ίδιο μετά θα κλείσει αυτήν η ιστορία. Έτσι απλά.

Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου προσέχοντας να μην χαλάσω το μακιγιάζ μου και βγαίνω από το μπάνιο με προορισμό τα παιδιά.

Τους βρήκα αρκετά εύκολα αφού ήταν εκεί που ειμασταν και πήρα να πιω ακόμα ένα ποτό.

Τον βλέπω να με κοιτάει να με καρφώνει με το βλέμμα του. Εδώ, σήμερα θα τελειώσω αυτήν την ιστορία.
Α:Αχιλλέα πάμε να χορέψουμε;
Αχ:βαριέμαι Ανδριάνα.
Α:ελα ρε αχιλλουκο...
Αχ:αντε πάμε. Του χαμογελάω και πάμε εκεί που χορεύουν όλοι. Βάζω τα χερια μου στον λαιμό του και εκείνος στην μέση μου και αρχίζουμε να χορεύουμε μαζί. Γυρίζω το βλέμμα μου προς τα εκεί και τον βλέπω κόκκινο από το θυμό του. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό με ικανοποιεί αφού μπαίνει σε λειτουργία το σχέδιο μου.

Αχ:χορέψαμε πάμε τώρα να κάτσουμε;
Α:ναι παμε. Βασικά πάω μέχρι το μπάνιο και ερχομαι.
Αχ:οκ.
Προχωράω προς το μπάνιο και ανοίγω την πόρτα. Όπως το ήξερα. Πάω δίπλα του χωρίς να με ενδιαφέρει και φτιάχνω λίγο το κραγιόν μου.
Αλ:ωραίος ο γκομενος; λέει ταραγμενος. Το γιατί δεν με ενδιαφέρει.
Α:ναι ο καλύτερος. Τον βλέπω να σφίγγεται και να κάνει γροθιές τα χέρια του.
Α:Τι επαθες; λέω και γυρνάω προς το μέρος του. Τώρα εγώ είμαι κοντά του και τον βλέπω να κομπλαρει. Έτσι μπράβο για να ξέρεις ποια ενοχλείς.
Α:δεν θα μου πεις; λέω και κάνω ακόμα ένα βήμα κοντά του.
Α:καλά όπως θες...Λέω και αφήνω εγώ ένα φιλί στα χείλη του. Τον κοιτάω και φεύγω με ύφος νικήτριας.

Τέλος και αυτήν η ιστορία. Βγαίνω για άλλη μια φορά και πάω στα παιδιά.

Το βράδυ συνεχίστηκε αρκετά ωραία. Ένιωθα αυτά τα μάτια να με καίνε αλλά δεν με ενδιαφέρει. Είπα την τελευταία λέξη.

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ