Αρχικά πριν αρχίσουμε το κεφάλαιο θα ήθελα να σας ζητήσω ένα συγγνωμη για την καθυστέρηση αλλά έχασα για άλλη μια φορά το κεφάλαιο και δεν προλάβαινα να το ξαναγράψω❤Θα προσπαθήσω να μην ξαναγίνει❤Αυτά τα υπόλοιπα στο τέλος..
Καλή ανάγνωση💕Α:τι εννοείς;...
Αλ:μέχρι εδώ αγάπη μου. Μέχρι εδώ. Τώρα ξέρεις τον λόγο που έφυγα. Που σου είπα ψέμματα. Όλα τα άλλα δεν χρειάζεται να τα μάθεις.
Α:δεν νομίζεις πως θέλω να μαθω τίποτα ξέρει ο πατέρας μου για σένα που δεν το ξέρω εγω;!
Αλ:αν μάθεις δεν ξέρω τι θα γίνει μετά. Μου λέει ήρεμα αλλά εγώ μόνο να μιλήσω ήρεμα δεν σκέφτομαι τώρα.
Α:γιατι ρε Αλέξη τι μπορεί να γίνει;!ΘΈΛΩ να μάθω για σένα. Θέλω να ξέρω ποιος ήσουν. Θέλω να ξέρω ποιος είσαι. Τόσο κακό είναι;!
Αλ:δεν γίνεται τώρα όμως Ανδριάνα!Όχι τώρα. Λέει φωνάζοντας λίγο αρχικά αλλά μετά γυρίζει στο ήσυχο την φωνή του.
Α:Αλέξη να σου κάνω μια ερώτηση; Του λέω κοιτώντας τον στα μάτια.
Αλ:ότι θες.
Α:Αν είχε γίνει κάτι σε μένα και δεν στο έλεγα θα σου άρεσε να με ρωτάς και εγώ να σου λέω δεν γινεται; Να μην σε εμπιστεύομαι για παράδειγμα;
Αλ:δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης. Είναι θέμα δεν ξέρω αν θα είσαι εσύ καλά μετά. Όταν σιγουρευτώ πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα θα στα πω όλα.
Α:ένταξη Αλέξη ένταξη. Λέω και πάω να σηκωθώ για να φύγω.
Αλ:Που πας; Λέει σταματώντας με.
Α:να φύγω ίσως;
Αλ:Κάτσε μην φεύγεις. Δεν τελειωσα με αυτά που έχω να σου πω.
Α:Τι άλλο θες Αλέξη; Λέω και ξανακαθομαι εκεί που ήμουν και έπριν.
Αλ:Ανδριάνα..θες να φύγεις πραγματικά; Γιατί εγώ νομίζω πως σου αρεσει εδώ πέρα. Σου αρέσει που είσαι μαζί μου. Όπως αρέσει και σε μένα. Γιατί μου έχουν λείψει οι στιγμές μαζί σου. Μου έχει λείψει να με κοιτάς με ένα χαμόγελο. Μου έχει λείψει να σε λέω "μικρή μου" μου έχεις λείψει εσύ. Λέει και με πλησιάζει.
Αποτραβιεμαι λίγο αλλά με ξαναπλησιαζει βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου. Με κοιτάει βαθιά στα μάτια. Εκεί παραδόθηκα στο βλέμμα του και στο άγγιγμα του. Δεν σκεφτόμουν τίποτα άλλο. Ούτε να φύγω, ουτε τον Δημήτρη ούτε κανέναν και τίποτα άλλο. Μόνο εκείνον. Μόνο το βλέμμα του..
Αλ:Μικρή μου..Πάντα θα είσαι η μικρή μου. Πάντα θα είσαι εσύ. Καμιά άλλη. Ποτέ καμιά άλλη.
Α:Άλεξ. Σταμάτα..Λέω κλείνοντας τα μάτια μου.
Αλ:δεν το θες πραγματικά μικρή μου. Δεν το θες. Δεν θες να φυγουμε πότε από εδώ. Το ξέρω..
YOU ARE READING
I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα
Teen FictionΔυο άνθρωποι τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ταιριαστοί. Ο ένας συμπλήρωνε τον άλλον μέχρι που όλα άλλαξαν. Ξεχνιέται όμως το άτομο με το οποίο ένιωσες αλλιώς; Το άτομο που σου έμαθε τι είναι έρωτας; Έστω και αν δεν το ενιωθε; Τι θα γίνει όταν αυ...