30.Ακομα ζωντανό..

283 19 6
                                    

...Αυτό το βράδυ θα είναι μεγάλο...

Παρακαλώ διαβάστε τα σκούρα γράμματα στο τέλος είναι σημαντικο🙏. Ευχαριστώ και καλή ανάγνωση ❤❤

Άλεξ pov:

Κοιτάω προς την έξοδο και η πόρτα ανοίγει. Αφήνω το βλέμμα λίγο εκεί όσο ο Δημήτρης μου μιλάει και μπαίνει εκείνη. Τι θέλει αυτήν εδω; Με κοιτάει και την κοιτάω. Τόσο όμορφη. Της χαμογελάω και εκείνη απλά με κοιτάει. Προχωράει και έχω την ιδέα πως έρχεται προς τα εμάς. Γιατί έρχεται; Δεν πιστεύω να..οχι όχι αποκλείεται!
Δ:Μωρο μου ήρθες;
Α:αγάπη μου. Λέει και τον φιλάει.
ΡΕ ΦΊΛΕ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΕΔΩ;! Έχω αρχίσει να τα παίρνω. Την είπε μωρο ΤΟΥ και εκείνη η μικρή ΜΟΥ αγάπη ΤΗΣ;!
Δ:Γλυκιά μου αυτός είναι ο φίλος μου στην Αμερική που σου είπα.
Αα μίλησε και για μένα αλλά τι κρίμα που εκείνη με ξέρει πιο καλά από τον καθένα.
Α:Αν και γνωριζομαστε χάρηκα Ανδριάνα. Λέει και μου χαμογελάει. Να παίξουμε θες; Ωραία το παιχνίδι ξεκινάει..

Ανδριάνα pov:

Του λέω με ένα χαμόγελο και του δίνω το χέρι μου.
Αλ:Αλέξης χάρηκα. Λέει και ανταποδίδει.
Κάθομαι και αφού λέω στο σερβιτόρο τι θα πάρω και εγώ ο Δημήτρης ξεκινάει την συζήτηση.
Δ:από που γνωρίζεστε εσείς;
Τον κοιτάω και με κοιτάει. Από που γνωριζόμαστε; Ρωτάς εμάς από που γνωριζόμαστε εμείς οι δυο;
Α:στο περιοδικό. Τον φωτογράφισα για το τεύχος της εβδομάδας.
Δ:ωραία. Ποτέ βγαίνει;
Α:Μεθαυριο.
Δ:ένταξη. Αλέξη η Εύα πότε θα έρθει;
Α:ποια Εύα;! Λέω κατευθείαν λίγο πιο δυνατά από ότι έπρεπε και ακούω το γελάκι του Αλέξη.
Δ:μωρο μου γιατί φωναζεις;! Η κοπελα του Αλέξη. Η ποια του Αλέξη;! Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ;! Μόνο εγω μπορώ να έχω αυτό τον τίτλο. Αλλά τι με νοιάζει; Ας κάνει ότι θέλει.
Αλ:τελικά θα έρθει..
Ναι ναι μην χάσει.
Αλ:λογικά τώρα θα είναι στο δρόμο. Ααα να την! Λέει και κοιτάει προς την πόρτα.
Γυρνάω με τρομερή περιέργεια ποια είναι αυτήν.
Ο ΧΡΉΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΊΑ! ΑΥΤΉΝ ΕΊΝΑΙ Η ΠΑΤΣΑΒΟΎΡΑ Η ΕΥΑ;! ΜΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΠΑΤΣΑΒΟΎΡΑ ΤΑ ΕΧΕΙ;! Τον κοιτάει και του χαμογελάει.

Έρχεται προς το μέρος μας και πηγαίνει στο πλάι του Αλέξη.
Ε:αγάπη μου άργησα λίγο.
Αλ:δεν πειράζει μικρή μου. Λέει και την φιλάει.
ΠΕΡΙΜΈΝΕΤΕ ΛΊΓΟ..
ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕ;
"ΜΙΚΡΉ ΜΟΥ";
ΆΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ; ΔΕΝ ΆΚΟΥΣΑ ΚΆΤΙ ΛΆΘΟΣ. ΚΑΛΆ ΆΚΟΥΣΑ.
ΕΊΠΕ ΜΙΚΡΉ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΑΤΣΑΒΟΎΡΑ ΠΟΥ ΜΌΝΟ ΜΙΚΡΉ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ!
Αλ:λοιπόν..να σου γνωρίσω τα παιδιά. Ο Δημήτρης. Φίλος μου από την Αμερική.
Δ:χάρηκα Εύα.
Αλ: Και από δίπλα.. Σταματάει λίγο και με κοιτάει.
Ε:και από διπλα;
Αλ:από δίπλα είναι η κοπελα του Δημήτρη η Ανδριάνα.
Α:χάρηκα. Λέω όσο πιο αληθινά μπορώ..

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Où les histoires vivent. Découvrez maintenant