15.Το κορίτσι του...

312 22 0
                                    

...αλλη μια φορά...

Φτάσαμε και η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα. Ήμουν μια χαρά. Χαλαρωνα. Αλλά τώρα ήρθε η ώρα για γέλιο καθώς θα πέσει πολύ γέλιο με τα αγόρια.
Αλ:λοιπόν φτάσαμε. Κατεβα.
Λέει και κατεβαίνω.
Α:έχεις πάρει αρκετά λεφτά. Θα τα χρειαστείς. Λέω και του κλείνω το μάτι.
Αλ:έχω πάρει ένα φυσιολογικό πόσο.
Α:δεν υπάρχει φυσιολογικό πόσο όταν πάω εγώ με την Νικόλ για ψώνια. Λέω και τον αφήνω πίσω να μουρμούριζε κάτι.
Ν:αντε ήρθατε; Θέλω ΨΏΝΙΑ! Λέει χαμογελώντας.
Α:πάμε. Να ενημερώσω θα μπούμε σε ΌΛΑΑ. Τονίζοντας τις τελευταίες μου λέξεις προχωράμε με την Νικόλ.
Μπαίνουμε στο πρώτο μαγαζί και κοιτάμε για ρούχα. Γενικά αυτό το μαγαζί έχει πολύ ωραία βραδινά ρούχα οπότε θα εξασφαλίσουμε τις βραδινές εξόδους μας από εδώ ή μάλλον καλύτερα κάποιες από αυτές. Έχουμε ολόκληρο mall να γυρίσουμε.
Αλ:όχι διακόσιες ώρες.
Α:καλά καλά. Λέω και μπαίνουμε μέσα.
Παίρνω αρκετά ρούχα στα χέρια μου και προχωράω στα δοκιμαστηρια.
Αλ:τι είναι όλα αυτα; λέει γουρλωνοντας τα μάτια.
Α:χαλάρωσε αυτά είναι τα μισά που θα δοκιμάσω. Λέω και φεύγω πριν δω την φάτσα του και σκάσω στα γέλια.
Βάζω το πρώτο μαύρο φόρεμα και βγαίνω έξω.
Τον κοιτάω και κάνω μια στροφή.
Αλ:τι κορμί;!Λέει και με κοιτάει από πάνω μεχρι κάτω.
Α:σαρεσει; λέω και πηγαίνω πιο κοντά του.
Αλ:σου πάει πολύ να το πάρεις.
Α:αφού το λες εσύ. Λέω και φεύγω από εκει για να δοκιμάσω ακόμα ένα φόρεμα.
Αυτό είναι κόκκινο. Περίπου στο ίδιο στυλ με το προηγούμενο.
Α:Αυτο;
Λέω και ξανακάνω μια στροφή.
Αλ:φωτιά είσαι με αυτό. Και αυτό σου πάει.
Λέει και με κοίταξε για άλλη μια φορά από πάνω μεχρι κάτω.
Α:όλα μου πάνε εμένα αγοράκι μου.
Αλ:αν είναι έτσι να πάω να πάρω και άλλα λεφτά γιατί δεν θα φτάσουν. Γελάω και μπαίνω στα δοκιμαστηρια.
{...}

Είμαστε στο τελευταίο μαγαζί και με την Νικόλ θέλουμε να κάνουμε μια πλάκα. Στα προηγούμενα μαγαζιά πήραμε κάποια πράγματα που είχαν εξωφρενικές τιμές! Μόλις είδαν τον λογαριασμό άρχιζαν να φωνάζουν στο μαγαζί σαν τρελοί. Για πολύ γέλιο μιλάμε! Γιαυτό τον λόγο για να γελάσουμε λίγο ακόμα πήραμε κρυφά δύο φορέματα υπερπαραγωγή. Με μια τιμή στα ύψη κυριολεκτικά και μεταφορικά! Θα τους πούμε ότι θα το πάρουμε θα τους πούμε και την τιμή να πάθουν ένα εγκεφαλικό να γελάσουμε και να τους πούμε ότι ήταν πλάκα.
Αλ:αντε τι κάνεις δύο ωρες;! Μου φωνάζει και όταν βεβαιωθώ ότι είμαι έτοιμη βγαίνω έξω ήρεμη.
Αλ:αλήθεια τωρα;! με κοιτάει σοκαρισμένος.
Α:γιατι δεν μου πάει; λέω με λυπημένη φατσουλα κάνοντας μεγάλες προσπάθειες να μην γελάσω.
Αλ:πως; σου πάει. Αλλά που σκατα θα το βάλεις όλο αυτό; λέει και κοιτάει το φόρεμα που αν ήταν πολύ πιο φθηνό κι σε μια φυσιολογική τιμή θα το έπαιρνα σίγουρα και ας το έβαζα και στην ζωή μου 2 φορές. Είναι ένα ροζ ανοιχτό φόρεμα με ένα σκίσιμο στο πλάι και με πολύ ωραίο ντεκολτέ.

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Where stories live. Discover now