56.Μια αλλαγή...

200 14 8
                                    

... Μετά συνεχίσαμε να μιλάμε για άσχετα θέματα...

Π:λοιπόν..πήγε αργά τώρα λέω να φύγω.
Αν:όπως θες. Λέω και τον συνοδευω ως την πόρτα.
Π:οπότε θα περάσω να σε πάρω κατά τις 10 εντάξει;
Αν:Ναι..
Π:καληνύχτα.
Αν:καληνύχτα. Λέω και κλείνω την πόρτα.

Γρήγορα πέρασε η ώρα σήμερα. Ο Πάνος είναι πολύ καλό παιδί, τον είχα παρεξηγήσει. Πολύ ευγενικό εκ μέρους του να με συνοδέψει την Κυριακή, ως φίλος πάντα. Την είχα σκεφτεί αυτήν την μέρα και πιο παλιά. Μια τέτοια μέρα την ονειρευόμουν κάπως διαφορετικά. Με εκείνον πλάι μου..αλλά η ζωή κάποιες φορές έχει διαφορετικές σκέψεις από σένα. Παλιά δεν το πίστευα αυτό που λένε" μην κάνεις όνειρα γιατί ο Θεός γελάει"..πρέπει να έχει γελάσει πολύ με εμένα και τον Άλεξ. Άλεξ..αχχ Άλεξ..καιρό είχα να τον αποκαλέσω με το όνομα του...

{...}

Ν:τι θα βάλεις μετά;
Αν:ρε Νικόλ λες και είμαστε 16 κάνεις! Το έχω βρει το φόρεμα μην ανησυχείς. Λέω και γελάω.
Ν:Αγάπη μου όλα τα φώτα θα είναι πάνω σου μετά. Πρέπει να είσαι εκθαμβωτική.
Αν:Με εσένα δίπλα μου σίγουρα θα είμαι. Της απαντάω και μου χαμογελάει.

Και ναι έφτασε η Κυριακή. Νιώθω περίεργα βέβαια. Χτες ήμουν πολύ ενθουσιασμένη αλλά σήμερα ξύπνησα κάπως. Ίσως επειδή σκεφτόμουν αλλιώς αυτήν την μέρα. Όχι, θα είναι ένα πολύ ωραίο βράδυ.
Αν:λοιπόν, ξεκινά να μου κάνεις εσύ τα μαλλιά όσο εγώ θα σκέφτομαι τι μακιγιάζ θέλω.
Ν:οκκκ!
Μου απαντάει και παίρνει το ψαλίδι για τα μαλλιά έτσι ώστε να δημιουργήσει μπούκλες στα μαλλιά μου.

Το φόρεμα μου είναι μακρύ, σε ροζ τόνους και έχει μια ανοιχτή πλάτη πίσω.

Θα το συνδυάσω με nude ψηλά πέδιλα

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Θα το συνδυάσω με nude ψηλά πέδιλα.
Σκέφτομαι να κάνω ένα smokey pink μακιγιάζ. Ταιριάζουν τα χρώματα και με το φόρεμα οπότε νομίζω θα είναι τέλειο.
{...}

Ν:κολλητή νομίζω είναι η καλύτερη σου σήμερα.
Αν:αλήθεια;
Ν:ναιιι! Τα μάτια βγήκαν υπέροχα!
Αν:είσαι εσύ πολύ καλή γι'αυτό. Λέω και γελάμε. Κοιτάω το αποτέλεσμα ολοκληρωμένο και είναι καλύτερο και από αυτό που σκεφτόμουν. Το τελικό μακιγιάζ είναι αυτό

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang