40." Η μικρή του και ο μεγάλος της"

227 13 2
                                    

...Λέει και αγγίζει τα χείλη μου...

Ανδριάνας pov:

Πέρασαν 3 μέρες από εκείνο το απόγευμα που επέστρεψα στην πραγματικότητα. Περάσαμε πολλά..άσχημες στιγμές.. στιγμές που θα αφήσουμε πίσω μας επιτέλους. Και λέω επιτέλους γιατί σήμερα βγαίνω επίσημα και από το νοσοκομείο.

Με κράτησαν για προληπτικούς λόγους..Κάτι εξετάσεις, λίγο να δουν την ψυχολογία μου τέτοια. Οπότε ετοίμασα τα πράγματα μου τώρα και περιμένω τον Αλεξ να έρθει να με πάρει για να πάμε σπίτι επιτέλους!

Η πόρτα ανοίγει και βλέπω ένα χαμογελαστό κούκλο όπως πάντα Αλεξ να με πλησιάζει..
Α:ήρθες;
Αλ:πάντα θα έρχομαι σε σένα..Λέει και αγγίζει τα χείλια του πάνω στα δικά μου δίνοντας μου ένα γλυκιά φιλί.
Αλ:μου έλειψες.
Α:Αλεξ; χτες το βράδυ με είδες τελευταία φορά. Λέω γελώντας ελαφρά.
Αλ:εε και; αφού μακριά σου εγώ δεν ζω.
Α:μα τι γλυκό αγόρι έχω εγω! Λέω και τον παίρνω μια αγκαλιά..

Βγήκαμε από το νοσοκομείο και ανεβαίνουμε στο αμάξι. Μου έλειψε ο έξω κόσμος. Ο κόσμος χωρίς γιατρούς όλη την ώρα πάνω από το κεφάλι σου, χωρίς νοσοκόμες, έναν κόσμο που πρέπει να είσαι ξαπλωμένη και που σε κρατάνε παραπάνω μέρες μόνο και μόνο για προληπτικούς λόγους.

Ναι από ότι καταλάβατε δεν μου αρέσουν καθόλου τα νοσοκομεία. Fun fact about me😊: Να φανταστείτε πάντα όταν ήμουν μικρή και πάθαινα κάτι, όπως πονοκέφαλος ή χτυπούσα κάπου, όσο σοβαρά και να ήταν ή όσο και να πονούσε δεν το έλεγα στους γονείς μου😂. Δεν το έλεγα ποτέ και για κανέναν λόγο. Ο πατέρας μου βέβαια τις περισσότερες φορές το καταλαβαινε οπότε τελικά με πήγαιναν στον γιατρό.. Αυτό βέβαια το κάνω κάποιες φορές και τώρα αλλά ένταξη τώρα ξέρω πότε πρέπει να πάω και πότε όχι😂
Αν το κάνει και κανένας άλλος αυτό ας μου πει γιατί με έλεγαν τρελή που ηθελα να το περνάω μόνη μου😂

Οπότε ναι, δεν τα πήγαινα καλά με τα νοσοκομεία και τους γιατρούς από μικρή. Τώρα πλέον που όλα τελείωσαν, που δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και θέλω να ελπίζω ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα ξανά θα μπορέσουμε να ζήσουμε την ζωή μας ήρεμα. Σε αυτήν την σκέψη χαμογελάω κλείνοντας τα μάτια μου.

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang