και φευγω...
Μετά από δυο λεπτά έφτασα σπίτι. Το αυτοκίνητο του Δημήτρη λείπει οπότε θα είμαι μόνη σπίτι. Καλύτερα..Ήθελα λίγη ηρεμία. Μπαίνω μέσα και αφού φωνάξω το όνομα του Δημήτρη και βεβαιωθώ ότι δεν είναι μέσα ανεβαίνω στο δωμάτιο και βγάζω τα ρούχα που πήραμε. Επιτέλους μετά από πολύ καιρό έχω κάτι που μου πήρε εκείνος..Βέβαια όλα τα έχω κρατήσει που αφορούν εκείνον. Αλλά όσα μου πήρε δώρο ρούχα έχουν μείνει στο παλιό μου σπίτι. Τώρα έχω κάτι που θα το φοράω και θα μου έρχεται στο μυαλό εκείνος..
Σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω να δω τι έχουμε για να φτιάξω κάτι να φάμε το μεσημέρι. Από ότι βλέπω πάλι μακαρόνια θα φάμε οπότε βάζω το νερό να βράσει..
Δ:Αγαπη μου;
Ακούγεται η φωνή του Δημήτρη οπότε πρέπει να ήρθε..
Α:εδώ ειμαιι..φωνάζω για να με ακούσει και έρχεται.
Δ:τι κάνεις μωρο μου; λέει και μου δίνει ένα απαλό φιλί.
Α:καλά είμ.. Πάω να ολοκληρώσω την φράση μου και ο χαρακτηριστικος ήχος των μηνυμάτων μου ηχεί.
Α:καλά είμαι εσυ;
Δ:κουράστηκα λίγο σήμερα αλλά είμαι καλά..Τι θα φάμε;
Α:μακαρόνια.
Δ:μήπως θες να παραγγειλουμε; Και εκεί ανοίγουν διάπλατα τα μάτια μου.
Α:ναι αν γίνεται..σουβλάκια αν γίνεται..Λέω και του χαμογελάω.
Δ:για σένα όλα γίνονται. Λέει και με φιλάει.
Δ:πάω να πάρω τηλέφωνο.. Λέει και φεύγει. Εκεί ξανακουγεται ο ήχος του κινητού μου και το παίρνω στα χέρια μου να δω ποιος είναι. Ο Άλεξ; Ανοίγω να δω τα μηνύματα..Άλεξ:
ΠΟΙΟΣ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΆΕΙ?! ΕΊΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΜΙΚΡΉ! ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΣΊΓΟΥΡΑ Ο ΦΛΏΡΟΣ ΣΕ ΕΊΠΕ ΚΑΙ ΑΓΆΠΗ ΤΟΥ!
ΣΥΝΕΧΊΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΛΛΆ ΚΆΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΆΝΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΆ ΜΆΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΛΕΧΛΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΆΕΙ ΚΙΌΛΑΣ! ΜΙΚΡΉ ΤΑ ΒΛΈΠΩ ΌΛΑ!
ΜΕ ΑΓΆΠΗ ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΆΝΩ ΌΛΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΆΤΣΕ ΚΑΛΆ! Με αγάπη ο Άλεξ σου❤Όταν διαβάσω και τα δύο του μηνύματα απλά "έκλαψα" από τα γέλια. Είναι τόσο γλυκούλης όταν ζηλεύει😍
Προς Άλεξ:
Μωρο μου που είσαι;😂
Άλεξ:
Κοιτα στο παράθυρο.Τι εννοεί κοίτα στο παράθυρο; Πάω και κοιτάω από το παράθυρο της κουζίνας και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να γελάσω άλλη μια φορά. Αυτό όχι επειδή με κατασκοπευει απλά η έκφραση του Αλέξη αυτήν την στιγμή είναι πολύ αστεία. Ακούω βήματα και πρέπει να είναι ο Δημήτρης. Κλείνω κατευθείαν την κουρτίνα και ξέρω πολύ καλά πως ο ήχος του κινητού μου θα ακουστεί πολλές φορές όπως ξέρω το τι θα ακούσω και εγώ μετά..
Δ:ένταξη μωρο μου πήρα τηλέφωνο σε λίγο θα τα φέρουν..
YOU ARE READING
I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα
Teen FictionΔυο άνθρωποι τόσο διαφορετικοί αλλά και τόσο ταιριαστοί. Ο ένας συμπλήρωνε τον άλλον μέχρι που όλα άλλαξαν. Ξεχνιέται όμως το άτομο με το οποίο ένιωσες αλλιώς; Το άτομο που σου έμαθε τι είναι έρωτας; Έστω και αν δεν το ενιωθε; Τι θα γίνει όταν αυ...