9. Καλύτερα έτσι όμως...

352 27 0
                                    

...απο κοντά του...

Αλεξης pov:

Ελπίζω να κατάφερα αυτό που έκανα. Του χρωστάω όμως του Κώστα. Φίλος ηταν πάντα και το δείχνει. Όταν ήρθε και με έπιασε με αυτά τα δαχτυλάκια. Ήμουν έτοιμος να το σταματήσω όλο αυτό το θέατρο αλλά για εκείνη. Για εκείνη τα κάνω όλα.  Έχε χάρη που...αλλα όχι σκέφτεται και αυτός εκείνη. Τον καταλαβαίνω.
Αν δεν είχα αυτό το παρελθόν όμως...αλλα εκείνη δεν θα ξέρει και γιαυτον σωστα; Αν τον απειλούσα ότι θα της τα πω ολα; Οχι όχι. Εγώ το ξέρω από την άλλη του πλευρά. Και δεν είναι και τόσο καλή.
Αλλά μαλλον το πίστεψε. Πίστεψε ότι άλλαξα. Αλλά δεν ξέρει ότι άλλαξα και έγινα καλύτερος. Καλύτερος για εκείνη. Ο Άρης το ξέρει και το βλέπει.
Ναι την αγαπάω ναι είμαι ερωτευμένος με εκείνη. Σε ποιόν να το πεις και σε πιστέψει. Ο Αλέξης ναι ο Αλέξης ο γνωστός ερωτεύτηκε! Αλλά καλύτερα έτσι όμως. Καλύτερα να με μισεί. Δεν ξέρω όμως πόσο εγώ θα το αντέξω.

Ελπιζω να μην τολμήσει να την πλησιάσει ο Κώστας. Του είπα τι συμβαίνει. Και του είπα ότι εγώ δεν θα κάνω κίνηση για χάρη της. Ελπίζω να μην το εκμεταλευτει γιατί δεν θα τον ξαναδεί κάνεις μας. Είναι δικιά μου. Μόνο δικιά μου.

Ανδριάνας pov:

Ν:ξυπνά. Ξυπνά! Ξυπνά! ΞΥΠΝΆ! Λέει μέσα στο αυτί μου.
Α:Σταμάταα! Τι έγινε;! πες και ένα Καλημέρα πρώτα!
Ν:Καλημέρα ξυπνά.
Λέει πιο γλυκά τώρα.
Α:Τι εγινε πρωί πρωι;
Ν:σηκω γιατί θα αργήσουμε.
Α:γιατι να αργήσουμε;
Ν:κοίτα...Ανδριανουκο;
Όταν ξεκινάει έτσι ξέρει και αυτήν ότι θα πει μαλάκια.
Α:για συνέχισε...Λέω και σηκώνομαι λίγο.
Ν:κοίτα να δεις. Ο Δημήτρης...
Α:να ναι καλά ο άνθρωπος. Τι έγινε με τον Δημήτρη;
Ν:Μας είπε να παμε μονοήμερη εκδρομή μέχρι το σπίτι του στην θάλασσα...κοίτα να δεις πως την λένε. Αχ δεν θυμάμαι κατάλαβες νομίζω.
Α:ναι πολύ ωραίο σπίτι να το χαίρεται. Εσύ του είπες όχι όμως σωστά;
Ν:όχι ναι. Μην φωνάξεις.
Α:δεν θα φωνάξω. Γιατί να φωνάξω; Εξάλλου με την παρέα μας θα είμαστε. Οκ. Αλλά με τέτοιο καιρό; Οκτώβρη μήνα εμείς θα πάμε θάλασσα; οκ τι να πω.
Πάω να σηκωθώ αλλά με βάζει να κάτσω ξανά.
Ν:κάτσε περίμενε. Μην βάζεις και το χέρι σου στην φωτιά ότι θα είμαστε με την παρέα μας...Μόνο.
Λέει και κοιτάει κάτω ένοχα.
Α:γιατι καλο μου κορίτσι με ποιον άλλον θα είμαστε; Με τον Δημήτρη το ξέρω. Λέω και πάω να σηκωθώ αλλά δεν λέει να με αφήνει.
Ν:κάτσε ρε Ανδριανουκο μου. Θα είναι μωρέ και εκείνος ο Αλέξης και η παρέα του αυτοί. Λέει και πάει να φύγει αλλά την πιάνω.
Α:κάτσε κάτσε. Και είπες ναι ενώ ξέρεις τι έχει γινει; αλλά μην μου απαντήσεις. Δεν με ενδιαφέρει. Σου είπα ηταν ένας ενθουσιασμός.
Ν:καλά καλά ένταξη ένας ενθουσιασμός. Λέει και φεύγει.
Πάω στο μπάνιο πλένω τα δόντια μου και κατεβαίνω κάτω. Τρώμε από ένα τοστ με την Νικόλ πίνουμε και λίγο χυμό γιατί λέμε να πάρουμε μετά καφέ και πάμε πάνω να ετοιμαστούμε.
Α:Πώς θα πάμε;
Ν:θα περάσει ο Αχιλλεας με την Μαρία και θα βρούμε τους υπόλοιπους εκεί.
Α:οκκ. Πόσο θα κάτσουμε;
Ν:τους είπα να μείνουμε όλοι εκεί το βράδυ και αύριο το πρωί να γυρίσουμε αφού δεν έχουμε σχολειο.
Ναι δεν έχουμε βλέπετε. Απεργούν οι καθηγητές. Ναι τώρα το αποφάσισαν. Καλύτερα για εμάς.
Α:οκ οπότε λογικά το βράδυ θα βγουμε;
Ν:φυσικά φίλη μου. Γιαυτό πάρε και για το βράδυ.
Λέει και βάζει κάτι ρούχα σε ένα σάκο.
Παίρνω και εγώ κάτι ρούχα και τα βάζω και εγώ σε ένα σάκο.
Πάω τώρα ξανά στην ντουλάπα μου να δω τι θα βάλω. Λέω να βάλω....Αυτά! Ένα γκρι τοπ και ένα ανοιχτόχρωμο boyfriend τζιν με σκισιματα. Πήρα ένα τζάκετ από πάνω και τα σούπερσταρ μου.

I never forget you//Ποτέ δεν σε ξέχασα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora