Kεφάλαιο 5.

5K 237 10
                                    

Αμέλειας Pov.

Σήμερα κάτσαμε με την μαμά μου και είδαμε πως θα πρέπει να κάνω και δεύτερη δουλειά για να μπορέσουμε να αντέξουμε τους λογαριασμούς και τις οφειλές μας.Μπορεί αυτό  το πρόβλημα,εν έτη 2018 να το αντιμετωπίζουν αρκετοί άνθρωποι στην χώρα μας,αλλά εδώ στα Τρίκαλα είναι δύσκολο να βρεις μια δεύτερη δουλειά,λόγω του ότι είσαι full βάρδια.

Η μόνη λύση που έχω σκεφτεί μέχρι στιγμής είναι να κατέβω στην Αθήνα,εκεί ίσως μπορέσω να βρω δύο δουλειές ή μία που να μπορέσει να συντηρήσει το σπίτι και τις οφειλές του εδώ,μα η μαμά μου είπε ότι η ιδέα δεν μας εξυπηρετεί αφού η συντήρηση δύο σπιτικών είναι ακόμα πιο δύσκολη.

Η τελευταία μου ελπίδα είναι ο Αλέξανδρος ίσως καταφέρω να του ζητήσω μια θέση ως γραμματέας ή στην έσχατη περίπτωση ως καθαρίστρια.Σίγουρα θα τους λείπει κάποιος και μιας και τον ανέφερα νομίζω πως ήρθε η ώρα να ετοιμαστώ και για αυτό το "ραντεβού".

Το μήνυμα που μου έστειλε το πρωί αναφέρει πως θα πάμε σε ακριβό εστιατόριο και να ντυθώ με καλά ρούχα,αφού το μαγαζί έχει dress code.

ΈΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΌ ΝΑ ΒΆΛΩ.

ΚΑΙ Η ΛΎΣΗ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ

...

"ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ" λέω όσο πιο δυνατά μπορώ κατεβαίνοντας τις σκάλες.

"Μαμούνια,τι θες;"απαντάει η μαμά μου με την ποδιά φορεμένη ανάποδα.

"ΝΑΜΩΡΕΘΕΛΩΕΝΑΠΟΤΑΚΑΛΑΣΟΥΤΑΦΟΡΕΜΑΤΑ."λέω όσο πιο γρήγορα μπορώ με την ελπίδα να καταλάβει.

"Έλα μου;"Άκυρο,δεν κατάλαβε.

"Να μωρέ,θέλω ένα από τα καλά σου τα φορέματα."της λέω ξανά βιαστικά.

"Πως και έτσι;"λέει με ένα ύφος σαν αυτό του Εμίρ όταν ανακρίνει την Νιχάν στο Kara Sevda.

"Θα βγω με ένα παιδί."ηρέμησε Αμέλεια,ήρεμα.

"Καιρός ήταν."λέει και βγάζει την ποδιά της.

"Μαμά,τα έχουμε πει αυτά.Δεν μαρέσει να συζητάω τέτοια θέματα!"λέω προσπαθώντας να καλμάρω τις ανάσες μου γοα να φύγει αυτή η κοκκινίλα από τα μάγουλά μου.

"Εντάξει,εντάξει. Πάρε αυτό τώρα και τράβα ετοιμάσου."Λέει και βγάζει ένα πανέμορφο ροζ nude φόρεμα.ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΌΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ.

Είναι στενό με βαθύ ντεκολτέ με αποτέλεσμα να αναδεικνύει κάθε καμπύλη του κορμιού μου.Η μαμά μου βγάζει και τις ασορτί ψηλές γόβες.Το τακούνι είναι λεπτό και μπροστά ένα φαρδύ κομμάτι υφάσματος περνάει μπροστά από τα δάχτυλα και μια πολύ λεπτή μπαρέτα γύρω από τον αστράγαλο. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΩΡΑ ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΡΥΒΕΙΣ ΑΥΤΑ; 

Σφεντόνα μπήκα στο μπάνιο και έκανα γρήγορα ένα ντουζάκι αφού ο χρόνος με περιόριζε αμέσως αφού τελείωσα το χαλαρωτικό ντουζάκι μου ντύθηκα και χάζεψα λίγο την όψη μου στο καθρέφτη,ήμουν πραγματικά υπέροχη. 

Αποφάσισα να κάνω τα μαλλιά μου μία ίσια,ψηλή κοτσίδα και ένα απαλό φυσικό μακιγιάζ.

Το κινητό μου δονήθηκε ειδοποιώντας με πως ο Αλέξανδρος λέγοντας μου πως σε λιγότερο από μισή ώρα θα είμαξ εδώ.

Σίγουρα αυτή η βραδιά θα είναι πολύ δύσκολη

-------------------------------------------------------------------------

Καιι,κατ.

Η Μαέβα δεν ξέρει τι να γράψει για τώρα.

Οπότεε γειά σας<3

The AgreementOnde histórias criam vida. Descubra agora