Αθήνα,Ελλάδα.
"Άλεξ δεν θα έρθω μαζί σου στη δουλειά,είμαι μια χαρά"του λέω και μασαμπουκιάζω την μπουγάτσα μου.
Το πρωί ξύπνησα από έντονους πόνους στην κοιλιά με αποτέλεσμα ο φίλτατος σύζηγος μου να έχει τρομοκρατηθεί και να θέλει να με πάρει μαζί του στην δουλειά.
"Μέλι φοβάμαι να σε αφήσω μόνη σου,τι δεν καταλαβαίνεις;"λέει και νευρικά πίνει την τελέυταία γουλιά από τον καφέ του.
Πάω κοντά του και αγκαλιάζω όσο μπορώ την γεροδεμένη του κοιλιά και του φιλάω τον λαιμό,εκείνος στιγμιαία κλείνει τα μάτια του και παίρνει μια βαθιά ανάσα εγώ συνεχίζω να χαμογελάω σατανικά.
"Μα ρε μωρό μου"λέω και τον φιλάω στο λαιμό.
"Εγώ και οι γιοί σου θα είμαστε μια χαρά"λέω αφηνοντάς του πιο ρουφηχτό φιλί αυτή την φορά
"Επίσης αν πάθουμε κάτι η κυρία Αθηνά είναι εδώ και είμαι σίγουρη πως θα μας προσέχει σαν τα μάτια της"λέω κάνοντας υποτιθέμενα puppy eyes.
"Καλά καλά"λέει και με ανεβάζει στο πάγκο και είναι η σειρά του να παίξει βρώμικα.
Χαιδεύει τον λαιμό μου το δάχτυλο του ενώ με το άλλο μου χέρι κρατάει την μέση μου.
"Το βράδυ είμαστε καλεσμένοι σε μια δεξίωση,θα έρθει η Άρτεμις να σε ντύσει μαζί με την κομμώτρια και την μακιγιέζ,σε θέλω κούκλα"λέει και με φιλάει.
"Αλέξανδρε σου έχω πει,μπορώ να χτενιστώ και να βαφτώ μόνη μου"λέεω και νευριασμένη γυρίζω από τα δεξιά.
"Μα μωρό μου εγώ σε θέλω κούκλα επίσης να σου θυμίσω πως είσαι έγκυος;Τι είπε ο γιατρός;Όσο δυνατόν περισσότερη ξεκούραση"λέει φιλώντας μου παθιασμένα τον λαιμό μου.
"Εσύ δεν έπρεπε να φύγεις για την δουλειά μικρέ ηλίθιε;"λέω σε μια προσπάθει να τον αποφύγω και αυτός γελώντας με φιλάει πεταχτά και παίρνει τον χαρτοφύλακα του και φεύγει.
Ανεβαίνω στο μπάνιο στο δωματίου μου και αφού ρυθμίσω το νερό στο καυτό μπαίνω να κάνω μπάνιο.Τρίβω το κορμί μου με το αφρόλουτρο με άρωμα κανέλας ενώ τα μαλλιά μου κοσμούν αρώματα γιασεμιού και άνθη πορτοκαλιάς.Βγαίνω και αφού στεγνώσω τα μαλλιά μου τα πιάνω μία αλογοουρά και βάζω το μαύρο μου κολάν με ένα σμαραγδί πουλόβερ με αποτέλεσμα οι κοιλιά μου να κρύβεται ελαφρώς.Εκείνη την στιγμή το κουδούνει χτυπάει και κατεβαίνω να ανοίξω την πόρτα.Η Άρτεμις μπαίνει μέσα με γύρω στις 6-7 θήκες ρούχων και τις αφήνει στον καναπέ.
YOU ARE READING
The Agreement
Teen FictionΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...