Κεφάλαιο 28

3.6K 180 5
                                    

[Στο ελικόπτερο..]

Μπήκαμε στο ελικόπτερο και πήγα κατευθείαν στην σουίτα του ιδιωτικού μας ελικοπτέρου για να μπορέσω να ξαπλώσω και να μειώσω λίγο την τάση για εμετό που ένιωθα.

"Μέλι είσαι καλά;"έρχεται χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά μου.

"Ναι απλά έχω μια τάση για εμε-"δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου και νιώθω την αναγούλα να ανεβαίνει.

Τρέχω γρήγορα προς το μπάνιο και βγάζω ότι έφαγα στο ξενοδοχείο στο Μιλάνο.Νιώθω ένα χέρι να μου πιάνει τα μαλλιά και να μου χαϊδεύει την πλάτη απαλά με κυκλικές κινήσεις.Τελειώνω και σκουπίζω το πρόσωπο μου και γυρίζω ντροπιασμένη να κοιτάξω τον Αλέξανδρο που με κοιτάει ανήσυχος. 

"Αμέλεια είσαι καλά;"λέει και με αγκαλιάζει.

"Ναι,είναι συνηθισμένο φαινόμενο στους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης γλυκιέ μου"του χαϊδεύω απαλά το πρόσωπο και αυτός με βοηθάει να σηκωθώ.

"Αλέξανδρε,θέλω να καταστραφεί το συμβόλαιο.Δεν θέλω να υπάρχει."του λέω.

Δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο μέσα μου.

"Θα το κανονίσω μωρό μου"μου λέει και με φιλάει στο κεφάλι.

Πάω προς την σουίτα και ξαπλώνω στο κρεβάτι.Τουλάχιστον σε μισή ώρα θα πρέπει να έχουμε φτάσει στην Ελλάδα και εγώ συνεχίζω να έχω ναυτία.Η ώρα περνάει σχετικά γρήγορα και το αεροπλάνο προσεγειώνεται.Ο Αλέξανδρος με βοηθάει να προχωρήσω μέχρι το μαύρο μας τζιπ.Λυσασμένοι πέφτουν πάνω μας οι δημοσιογράφοι που περιμένουν έστω μία δήλωση από το νιόπαντρο ζευγάρι και τα φλας των φωτογράφων που απαθανατίζουν τις στιγμές μας μας τυφλώνουν.

Βιαστικοί μπαίνουμε στο τζιν και ο Αλέξανδρος ξεκινάει προς το σπίτι μας.Τον χαζεύω που οδηγεί και νιώθω τόσο όμορφα,τόσο ευτιχισμένη που είμαι κοντά του.Ο Αλέξανδρος παρκάρει έξω από το σπίτι μας όταν από έξω είναι μία σχετικά γερασμένη κυρία που μας περιμένει.Στην όψη της ο Αλέξανδρος κοκκαλώνει και το μόνο που λέει είναι η λέξη "Μαμά"

Μαμά;

---------------------------------------------------

Χέυυ αμίγκοςς<3

Με αγάπη,Μαέβα<3 


The AgreementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin