Αθήνα,Ελλάδα.
Μόνη.Ξανά.Κάθομαι στο μπαλκόνι της Άρτεμις ακούγοντας μουσική και τρώγοντας σοκολάτες μήπως και γεμίσω αυτό το μεγάλο κενό που νιώθω μέσα μου,αλλά όχι.Τίποτα δεν βοηθάει.Το μόνο που θα βοηθούσε θα ήταν ένα καλό ουίσκι αλλά δεν θα έθετα ποτέ σε κίνδυνο την υγεία των αγοριών μου.
Ξαφνικά έντονοι πόνοι αρχίζουν να με πιάνουν χαμηλά και πάω να σηκωθώ από την κούνια αλλά ο πόνος γίνετε πιο έντονος με αποτέλεσμα να ξανακάθομαι πίσω.
"Άρτεμις!Άρτεμις"φωνάζω αλλά δεν την βλέπω πουθενά και αποφασίζω να πάρω πιο δραστικά μέτρα.
Τεντώνομαι και με αρκετή προσπάθεια καταφέρνω να πάρω το κινητό μου από το τραπεζάκι.Το ανοίγω και με το που πατήσω τις επαφές παίρνω τηλέφωνο το πρώτο άτομο που μου ήρθε στο μυαλό.
"Αμέλεια;Είσαι εσύ;"ακούω την φωνή του και δάκρυα χύνονται από τα μάτια μου.
"Αλέξανδρε,πονάω πολύ. Βοηθησέ με σε παρακαλώ"του λέω και ξεσπάω σε κλάματα.
"Μην κλαις όμορφή μου,πες μου που είσαι και θα έρθω."λέει και τον ακούω να βάζει τα παπούτσια του.
"Στην Άρτεμις,έλα Αλέξανδρε σε παρακαλώ πονάω πολύ"λέω και χαϊδεύω την κοιλιά μου ενώ μια υγρασία κατακλύζει τα πόδια μου.
"Αλέξανδρε;Είσαι ακόμα στην γραμμή;"λέω πιο ήρεμα αλλά πιο αγχωμένη όταν πια καταλαβαίνω την κατάσταση.
"Ναι είμαι στο αυτοκίνητο,πες μου όμορφή μου τι έγινε;"λέει ήρεμος άλλα καταλαβαίνω πως του έχουν κοπεί τα πόδια .
"Νομίζω πως γεννάω."λέω και τον ακούω να παίρνει μια βαθιά ανάσα.
"Σε πέντε είμαι εκεί,πάρε βαθιές ανάσες μωρό μου"λέει και μου το κλείνει ενώ προλαβαίνω να ακούσω τον ήχο του γκαζιού.
Εκείνη την στιγμή έρχεται η Άρτεμις στο μπαλκόνι και αφού φρικάρει με την κατάσταση που με βλέπει με βοηθάει να σηκωθώ και να κάτσω σε μια καρέκλα στη τραπεζαρία ενώ μου δίνει να πιω λίγο νερό.Της εξηγώ την κατάσταση,το ότι έρχεται ο Άλεξ,το ότι γεννάω και το ότι πονάω τραγικά εκείνη παίρνει την βαλίτσα μου και την γεμίζει με τις λίγες αλλαξιές που έφερα όταν ήρθα να μείνω σε αυτήν αλλά και κάποια έξτρα πράγματα που θα χρειαστώ όπως παντόφλες,πιτζάμες και κάποιες πετσέτες ενώ με ενημέρωσε πως θα πάει να αγοράσει τα υπόλοιπα με το που ξημερώσει.Το κουδούνι χτυπάει και ο Αλέξανδρος φουριόζος μπαίνει μέσα με το που με εντοπίσει στον χώρο έρχεται δίπλα μου και με βοηθάει να σηκωθώ.
ESTÁS LEYENDO
The Agreement
Novela JuvenilΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...