Bylo půl druhé ráno, celá Paříž se otřásala v základech pod útoky dalšího padoucha. Lidé nemohli spát, někteří postávali v ulicích a sledovali ten boj.
Nikdo z nich netušil, že je to jeden z posledních soubojů zla proti všem pěti superhrdinům, které všichni obyvatelé tak milovali.Tohle nebyl jen padouch, bylo to monstrum. Obrovský tvor celý ze hmoty podobné slizu nebo želatině připomínal chobotnici, máchal všude okolo chapadly a ničil vše, čeho se jen dotknul. Uvnitř slabě světélkoval nevinný občan posedlý akumou.
,,Bee, omrač ho!! Carpaci, snaž se ho přilákat!! Reno, ty s Kocourem se snažte dostat dovnitř! Kocoure, znič akumu a já ho chytím!!"
Beruška se v té změti chapadel, rozbitých budov a slizu, který odkapával z chobotnice, snažila rozdávat rozkazy. Stála na jedné z budov, držela tu slizskou chobotnici jojem, aby se nehnula a opírala se o námořnické dělo, které jí seslalo Štěstíčko. Byla celá pokrytá nechutnou vrstvou čehosi, co ani nechtěla vědět odkud pochází. Z čela jí stékal pot, ale ona si nemohla dovolit zklamat pařížany a svůj tým.
Konečně začal Carpace dělat svoji práci, na chvíli si oddechla.
,,Reno! Kocoure! Připravte se!!" A vypálila dělovou kouli přímo do hlavy té chapadlovité bestie.
A v tu chvíli se všechno pokazilo.
Kocour se odrazil od budovy a hladce klouzal uvnitř chobotnice, ale Rena ho nenásledovala. Jen si poletovala okolo a pomocí flétny bojovala s jedním z chapadel.
,,Dlouho už ho neudržím, lidi!! Sakra, Bee!! Omrač ho!!"
,,Došla mi munice!!" Zakřičela, mezitím se rána po dělové kouli začínala uzavírat. Když Kocourovi došlo, co se děje, snažil se dostat ven, ale marně. Zůstal uzavřený v želatině, malý kousek od člověka posedlého akumou.
Beruška tomu nemohla uvěřit, bylo to dokonale naplánované, ale selhala. Pustila jojo a chobotnice se znovu dala do pohybu.
,,Hej!!" Carpace zvedl ruce v nechápavém gestu, ale beruška ho ignorovala. Pomalu jí začínalo docházet, že Kocourovi každou chvíli dojde dech. Měli pár sekund..,,Tak jo!! Reno, vytvoř iluzi!! Je mi jedno jakou, jen tu věc zaměstnej! Carpace kolem toho postaví štít. Bee a já se budeme snažit dostat ke Kocourovi!!"
Nositelka liščího miracula se usmála.
,,Mám lepší plán." Řekla, vyběhla proti berušce a vzala si její jojo.
,,Hej?!" Stačila jen vykřiknout, ale to už byla Rena někde v tahu.
Beruška zůstala neozbrojená na střeše jedné z mnoha budov. Toho si samozřejmě všimlo to monstrum.
Bee se snažila pomoct, hodila svým jojem a uřízla chapadlo, které se na berušku snažilo zaútočit. Mezitím postřehla jak se Carpace dostal dovnitř a vyvolal obrovský štít uvnitř hlavy chobotnice. Rena pomocí joja svázala celé monstrum.Beruška nadějně vzhlédla a spatřila Kocoura, který se však nehýbal- byl v bezvědomí. Dech se jí zrychlil, jediný kdo dnes poslechl její rozkazy umíral. A dnes nikdo umírat nebude. Řekla si pro sebe a vyběhla vstříc padouchovi, neozbrojená na něj skočila, ale to už želví superhrdina vzal člověku vevnitř akumu a vypustil ho pryč. Slizová chobotnice se roztekla a následně vypařila. Jojo berušce vlétlo do rukou přesně ve chvíli, kdy se akuma snažil vrátit ke svému pánovi.
Očišťovací rituál byl rychlý, beruška se ke Kocourovi rozběhla ještě dřív než berušky mohly opravit všechny škody. Jemně ho poplácala po tváři.
,,Kocoure?" Nic se nedělo, chytila ho tedy jednou rukou kolem pasu a pomocí joja vyskočila na první budovu. Byl v bezvědomí, doufala.
Dala si jeho hlavu do klína a snažila se zadržet slzy. Tohle se ještě nikdy nestalo, ještě nikdy takhle neselhala.
Na střechu se postupně dostavili i Rena Rounge, Queen Bee a poslední Carpace, který byl podobně jako beruška a Kocour celý od slizu.
Nějakou dobu bylo ticho, které přerušily jen beruščiny náušnice.
,,On je mrt-" ukázala na Kocourovu hlavu Bee.
,,Ne!!" Přitáhla si ji Beruška více k tělu, pořád zadržovala slzy, ale její hlas byl nakřáplý jak moc se snažila zadržet vzlyky.
ČTEŠ
Byli jsme team
FanfictionPaříž má nyní pět superhrdinů. Berušku a Kocoura všichni znáte, ale přibyli další tři, Rena Rouge, Queen Bee a Carapace. Paříž je miluje, ale nenávist přichází ze strany, ze které by ji všichni čekali nejméně. Právě Beruška s Kocourem je za zády taj...