Джено се размърда в леглото и се обърна по гръб. Бавно отвори очи, но веднага ги затвори отново. Светлината в стаята беше прекалено силна. Вдигна ръка и разроши косата си, а главата почти веднага започна да го боли.
Чакай малко. В неговата стая винаги беше предимно мрачно сутрин. Изправи глава и погледна. Това определено не беше неговата стая.
- Какво по...
Джено се надигна и потърка лицето си, опитвайки да си спомни къде се намира и как, по дяволите, се е озовал тук.
Стаята беше просторна и светла, а леглото, в което се намираше, беше доста голямо. Погледна мястото до себе си. По някаква причина мислеше, че ще види някого там, но не, беше сам.
Главата го болеше адски много и едва успяваше да мисли трезво.
- Добро утро - обади се познат глас някъде от ляво.
Джено рязко погледна натам и видя Джемин на прага, който... който беше само по боксерки.
- Господи! - възмути се Джено и побърза да си закрие очите.
- Какво? - не разбра Джемин.
- Защо си гол, по дяволите? - попита той, почти викайки. - Чакай... - Джено погледна под завивката и очите му се разшириха. - Защо аз съм гол?!
Явно Джемин се развесели, защото сведе глава и опита да прикрие смеха си.
- Както и да е - каза той и се приближи. - Вземи това.
Високото момче му подаде блистер с хапчета и чаша вода.
- Какво е?
- Предполагам, че главата те боли. Снощи се напи като свиня и ще е странно да не те боли.
- Като свиня? - намръщи се той. - Това не дава отговор на въпроса защо съм гол. А и...
Джемин го накара да млъкне, тикайки едно хапче в устата му.
- Пий - заповяда той и Джено направи гримаса, взимайки чашата от ръката му.
Не искаше да си признае, но другото момче имаше доста хубаво тяло. Кожата му беше бяла и гладка, Джено успя да види и тъкмо оформящи се коремни плочки. Определено не можа да пренебрегне и широките му рамене и изпита силно желание да прокара ръка по тях. Краката му бяха дълги и стегнати, като на спортист, косата - светло кафява и много рошава. Джено се подразни, задето намери това за секси в момента.
YOU ARE READING
Wet help / The night of sin
Fanfiction- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.