- Студено ли ти е? - попита Джено, докато караше към квартала на другото момче.
Джемин поклати отрицателно глава, но той виждаше как ръцете му треперят в скута.
Въпреки жеста му, чернокосия се пресегна и пусна парното.
- Не е нужно да... - не можа да се доизкаже заради силната кихавица.
- Мамка му - изсумтя Джено и даде газ.
Времето все още не се беше затоплило чак толкова, за да става за къпане в басейни.
- Защо семейството, за което работиш, са си напълнили басейна толкова рано? - намръщи се Джено.
- От къде да знам - Нана сви рамене.
Спряха на един светофар и Джено погледна към него. Джемин всячески се опитваше да избегне очите му, затова блуждаеше някъде навън. Стресна се и подскочи леко, когато Джено сложи ръката си върху неговата.
- Трепериш - отбеляза той, а Нана просто кимна.
Отново потеглиха и потънаха в мълчание.
Джемин не знаеше какво да си мисли. Устните му все още горяха от онази целувка до басейна и колкото и да се мъчеше, не можеше да успокои сърцето си. Какво му ставаше? Не трябваше да се чувства така, по дяволите.
Стигнаха пред блока на Джемин и Джено побърза да слезе от колата, отивайки от неговата страна. Отвори му вратата и му помогна да излезе, подпирайки го на себе си.
- Не знаех, че си толкова грижовен - пошегува се Джемин.
- Млъквай - скастри го той. - Хайде.
Джемин се усмихна леко, докато вървеше редом с него.
Качиха се в апартамента и Нана с треперещи пръсти успя да заключи вратата.
- Трябва да си вземеш душ - побърза да каже Джено.
- Влез първо ти, банята е там - той посочи към притворената врата в коридора.
- Знам къде е банята, Джемин, отивай. Аз ще почакам.
Нана се обърна към него и когато не реагира по друг начин, Джено се изнерви.
- Искаш аз да те съблека ли? - повдигна вежда той.
Високото момче вдигна ръце, за да запази дистанция и се усмихна.
- Добре, добре. Отивам.
Явно Джено се успокои, тъй като не каза нищо повече.
YOU ARE READING
Wet help / The night of sin
Fanfiction- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.