Глава 1

2.2K 182 17
                                    

Джено бе прилепил Ронджун към стената, нападайки безмилостно устните му.

Дребното момче се възпротиви, но Джено спря протестите му, захапвайки силно долната му устна. Ронджун проплака в целувката и опита да го избута. Джено хвана китките му грубо и ги закова от двете му страни.

- Дж-джено... - изпъшка Ронджун, когато го остави да си поеме дъх.

Устните на Джено слязоха надолу по врата му, оставяйки мокри дири след себе си.

- С-спри...

Джено погледна към лицето му, виждайки, че се бе разплакал.

- Ронджун...

В следващия миг стаята се промени и той отвори рязко очи, изправяйки се до седнало положение. Отново беше в леглото си и дишаше тежко. Целият бе потен и... възбуден.

Мамка му.

Момчето разроши черната си коса ядно и грабна телефона си от нощното шкафче.

03:48

По дяволите.

Пак щеше да е като зомби на сутринта.

Джено въздъхна и стана от леглото, отивайки към прозореца. Отвори го широко и с пълни гърди пое от хладния нощен въздух.

Цялото му тяло гореше и всеки момент щеше да се взриви.

Какво му ставаше изобщо?

Погледна навън и от мястото си на втория етаж видя един пиян мъж, който се клатушкаше по улицата. Блъсна се в уличната лампа и спря, за да й се извини, след което отново продължи по пътя си.

Джено направи гримаса. Сигурно и той в очите на другите изглеждаше така, когато се напиеше.

Но пък какво от това.

Той проследи с поглед мъжа, който се извиняваше на всяка улична лампа, докато накрая не се скри зад ъгъла.

Джено затвори прозореца и се върна в леглото си, но веднага усети болка там долу.

- Проклятие - изруга той.

Ерекцията му все още не беше спаднала и ако не се погрижеше за този проблем, нямаше да може изобщо да заспи.

Е, каква разлика имаше ако пропилееше още двадесет минути? И без това щеше да се мъчи да заспи през това време.

Отново стана от леглото и влезе в банята.

_________

Мисля да пробвам нещо ново, хехе.

Хумор.

Не знам до колко ще се получи, но съветвам тези, които не харесват нецензурирани неща, да не четат хд

Надявам се да не ви разочаровам 💙

MHYUCKBOI

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Wet help / The night of sinOnde histórias criam vida. Descubra agora