- Изглеждаш изморен - отбеляза Джено, докато двамата лежаха на леглото един срещу друг.
- Почти не съм спал - отговори тихо Нана.
- Аз също. Опитах да стоя настрана, но... Не можах да се сдържа и дойдох.
Джемин се усмихна леко и хвана ръката му.
- Разбрах, че има неща, които все още не си готов да ми кажеш - обясни Джено. - Разбрах и че, ако те притискам, няма да постигна нищо. Съжалявам, че бях толкова настоятелен и те нараних.
Джемин не каза нищо, а се приближи към него и се сгуши в гърдите му.
- Нека постоим за малко така, става ли? - попита той, увивайки ръка около кръста му.
- Разбира се.
Джено го притисна към тялото си и целуна главата му, вдъхвайки сладкия му аромат.
Двамата неусетно заспаха.
***
- Защо хладилника ти е празен? - намръщи се Джено на сутринта.
Джемин влезе в кухнята, закопчавайки копчетата на униформената си риза.
- Не съм купувал нищо. Нямаше за кого да готвя и...
Чернокосия затвори вратата на хладилника и се обърна към него.
- Това не значи, че ти не трябва да се храниш - каза осъдително той и уви ръце около талията му, дърпайки го към себе си.
- Нямах апетит.
Джемин го изпревари и го целуна пръв, допирайки го в масата. Зарови пръсти в косата на тила му и нарочно се отърка в него, карайки го да простене приглушено.
- Не прави така - скара му се Джено, щом се отделиха. - Много ми липсваше, Нана. Прости ми, че бях такъв глупак.
- Да. Глупак си - кимна той и го прегърна силно.
- Има още време преди да тръгнеш за училище, нали? - обади се чернокосия след това.
- Да. Защо?
- Ще ида да купя нещо за закуска и да запълня скапания хладилник.
- Какво? - Джемин се дръпна, за да го погледне. - Да ги нямаме такива.
- Имаме ги. Ще се върна бързо.
Джено го дари с кратка целувка и се измъкна от хватката му, тръгвайки към вратата.
YOU ARE READING
Wet help / The night of sin
Fanfiction- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.