Джемин бе решил да си освободи целия ден. Обади се в ресторанта и каза, че няма да може да отиде, понеже е доста болен. Позвъни и на собствениците на къщата и им обясни същото. Пропусна часовете и спа до късно, а след това се събуди с нежелание.
В момента пътуваше с автобуса към гробището, което беше в края на града. Искаше му се автобуса да спре и никога да не стигне там.
Опитваше се да не стиска големия букет, който държеше в скута си.
Една възрастна дама го погледна и му се усмихна мило.
- За приятелката ти? - попита тя, визирайки цветята.
- За майка ми - отвърна Нана.
Лицето й доби одобрително изражение.
- Ще се зарадва.
Джемин сведе поглед към белите рози в скута си.
- Надявам се - измърмори той по-скоро на себе си.
Нана слезе от автобуса и си пое дълбоко дъх. Винаги, когато идваше тук, сърцето му беше свито и едва успяваше да диша.
Започна да върви нагоре по улицата, докато накрая не видя първите надгробни плочи.
Сълзи запариха в очите му, но той си каза да не ги пуска навън.
Беше много късен следобед и слънцето скоро щеше да залезе, но това нямаше значение.
Мразеше да идва на това място. През другото време можеше да си представя, че майка му просто е заминала някъде, но щом се наложеше да я посети, се сблъскваше с истината, а тя беше непоносима.
Докато вървеше между гробовете, си мислеше колко щеше да е хубаво, ако това не се беше случвало.
Застана пред надгробната плоча на майка си и преглътна горчивите си сълзи.
- Здравей - поздрави той, а гласът му затрепери. - Не съм закъснял, нали?
Той видя няколко букета върху гроба и се наведе, за да постави своя до тях. Сигурно баща му бе идвал по-рано. Именно затова Нана бе преценил да закъснее малко. Знаеше, че баща му няма да иска да го вижда.
Приклекна и прокара пръст по издълбаните букви в камъка.
- Мамо - поде той, - все още не мога да приема, че те няма. Знаеш ли колко ми е трудно?
Болката в гърдите му се върна. Тази болка, която не го бе оставяла на мира вече две години. Разкъсваща и жестока, сякаш можеше да те прояде отвътре.
VOUS LISEZ
Wet help / The night of sin
Fanfiction- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.