- За какво искаше да говорим, хьонг? - попита Джено, влизайки в кабинета на Марк.
Шефът му вдигна глава и се усмихна сухо.
- Седни.
- Не ми харесва изражението ти - отбеляза Джено и седна срещу него на бюрото.
- Баща ти се свърза с мен преди няколко дни.
Джено се намръщи. Това никак не му звучеше добре.
- И какво искаше?
- Заповядай.
Марк протегна ръка към него, подавайки му някакъв документ.
Джено го взе и сведе поглед, не можейки да повярва на очите си.
Известие за уволнение.
- Какво означава това? - той погледна отново към Минхюнг. - Хьонг?
- Съжалявам, Джено. Не искам да го правя, но...
- Но какво? - чернокосия му хвърли обратно листа и се изправи. - Не мога да повярвам, Марк. Какво ти каза баща ми? С какво те заплаши, за да ме уволниш?
- С нищо не ме е заплашвал - въздъхна по-големия и също стана. - Трябва да говориш с него.
- Добре. Но не съм съгласен на това уволнение - предупреди го той. - Ще я видим тази работа.
Джено излезе бесен от кабинета. Как можеше да се случва това? Какво искаше баща му пак? Винаги бе изисквал много от него, винаги очакваше много. Но това, че бе син на богати хора, не го правеше кукла на конци. До сега само се съгласяваше и кимаше с глава. Но стига вече. До тук беше.
- Джено? - Хюк го погледна любопитно, когато Джено профуча край него и влезе в стаята на персонала. - Какво има?
Рижавото момче го последва, притеснено от държанието му.
- Марк иска да ме уволни - каза той, докато се преобличаше, - това стана.
- Моля?! - зяпна Хечан. - Но защо?
- И аз това искам да разбера - той натика дрехите в шкафчето си и го затвори рязко. - Ще съм ти много благодарен, ако поемеш смяната ми.
- Разбира се - ниското момче кимна. - Ще се чуем ли после?
- Ще ти звънна. Съжалявам много, трябва да вървя.
- Тръгвай.
Джено му отправи благодарствена усмивка и излетя от стаята, насочвайки се към изхода на кафенето. На вратата се размина с онова момче, което бе изляло шейка си върху главата му, но беше прекалено ядосан дори да поздрави. Мина покрай него и тръгна към колата си, качвайки се бързо.
ESTÁS LEYENDO
Wet help / The night of sin
Fanfic- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.