Джено понечи да се качи в колата, която бе спряна малко по-надолу по улицата, но другото момче го настигна и го спря.
- Почакай - каза задъхано Джемин.
- Какво?
- Нека се поразходим малко.
- Да се разходим?
Нана кимна.
Джено склони и сега двамата вървяха на някъде.
- Добре ли си? - попита Джено, забелязал, че светлокосия накуцва.
- Да - побърза да каже той и се усмихна. - Става така, когато тичам.
- Съжалявам. Вината е моя.
Нана поклати глава.
- Не е така. Можех просто да вървя бавно, сам съм си виновен. Нека идем там - той посочи вдясно и закрачи към някаква детска площадка.
Тъй като времето беше мрачно, нямаше никакви хора и Джено се зарадва от това. Не искаше да го виждат на това място.
Джемин се настани в една от по-високите люлки и се залюля леко.
- Какво има? - той го погледна любопитно. - Нима и от такива неща те е срам?
Това момче направо виждаше през него и за миг Джено се почувства гузен, че е толкова разглезен. Седна на люлката до него, без да казва нищо.
За няколко минути никой от тях не наруши мълчанието, а Нана се люлееше все по-силно.
- Май обичаш такива неща, а? - обади се Джено, наблюдавайки го.
- Много. Залюлей се.
- Какво?
- Просто го направи, става ли?
Джено го послуша и засили люлката. Щом се изравниха, чернокосия отново се вгледа в него.
- Сега погледни нагоре - каза Нана.
Джено обърна глава напред и очите му минаха по огромното небе.
- Не е ли прекрасно? - въздъхна Джемин и се залюля още по-силно. - Нямаш ли чувството, че можеш да докоснеш небето?
Джено се възхити. Той беше прав. Сякаш небето бе на една ръка разстояние и беше достатъчно само да се протегне, за да го пипне.
- Наистина е така - едва изрече той.
Джемин се усмихна широко и двамата продължиха да се люлеят още известно време.
ESTÁS LEYENDO
Wet help / The night of sin
Fanfic- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.