Глава 53

1K 131 52
                                    

Джено вече бе в самолета и гледаше облаците навън. Мразеше тези пътувания, но този път прекара повечето време в мисли за Джемин.

Усмихна се неволно, щом се сети за гаджето си. Бяха минали само няколко часа от последната им среща, а вече му липсваше ужасно много.

- За какво мислиш, хьонг? - попита Ронджун до него и той обърна глава.

- М?

- Усмихваш се.

- Нищо важно - отвърна и отново се загледа през прозореца.

***

Денят мина страхотно. С Ронджун обикаляха из магазини и забележителности, правейки си снимки почти навсякъде. Полетът им беше рано, затова имаха цял ден на разположение. Можеха да разгледат на спокойствие, тъй като срещите на Джено бяха чак за другия ден.

Щом влязоха в хотелската стая, Ронджун директно се изстреля към леглото и въздъхна доволна.

- Толкова е хубаво тук! - възкликна той, потъвайки в мекотата на завивките.

Джено се засмя и също влезе в стаята, виждайки, че има само едно легло.

- Какво? Защо леглото е само едно? - намръщи се той.

- Проблем ли е? - Ронджун надигна глава и го погледна.

- Не, но... Казаха, че ще са две легла.

- Може да са сбъркали стаята, не знам - сви рамене той.

- Както и да е. - Джено остави раницата си на масата в хола, вадейки си взетите дрехи.

Разтвори гардероба и извади един от халатите там, обръщайки се към брат си.

- Ще вляза да си взема душ - каза той.

- Добре.

Джено тръгна към банята и затвори вратата след себе си. Съблече се и остави халата настрана, влизайки в душ кабината. Водата наистина го отпусна малко. Въпреки че не бе правил кой знае какво през деня, се чувстваше изморен. Не бе спрял да мисли за Джемин и вече спокойно можеше да му се обади.

Нямаше търпение да чуе гласа му и да разбере как е минал деня му. Усмихна се при тази мисъл и спря водата на душа.

Загърна се с халата и излезе от банята, подсушавайки косата си с друга кърпа.

Щом се върна обратно в стаята, видя, че Ронджун все още лежеше на леглото, само че с гръб към него.

Wet help / The night of sinOù les histoires vivent. Découvrez maintenant