Джено не знаеше какво да стори. Сърцето му казваше веднага да сложи край на това, но плътските му желания сякаш бяха по-силни в момента.
Забеляза как Ронджун доближи лице до неговото бавно и устните им почти се докоснаха. По-малкото момче го гледаше в очите и просто чакаше разрешението му.
Погледа му неволно се смъкна надолу към пухкавите устни на Ронджун и усети как се задъхва.
Накрая не успя да се сдържи и скъси нищожното разстояние помежду им. Събори го на леглото и завладя устните му диво, докато Ронджун побърза да увие ръце около врата му и да го притисне към себе си.
Това, което се случваше в момента, беше една огромна грешка.
Само дето възбудата на Джено надвикваше всички други предупреждения и той скочи с главата напред в тази глупост.
Целуваха се сякаш света щеше да свърши всеки момент. Джено не можеше да опише какво чувства. Да го държи в ръцете си и да го целува беше нещото, за което бе копнял толкова време. Може би само тази нощ... После щеше да смята случилото се като поредния си сън.
Но знаеше, че ако сега го направи, после няма да може да спре. Щеше да иска още и още от него, докато накрая...
Ронджун доброволно разтвори устните си и го пусна вътре. Джено целия настръхна, когато чу стона му, вкарвайки езика си в устата му. Усещаше как дребното момче се топи под него и не след дълго Ронджун пъхна ръце под блузата му, докосвайки го на голо.
Отделиха се запъхтяни и за няколко секунди не казаха нищо. Джено остана надвесен над него и се чудеше какво ще стане сега. Без да иска прехапа долната си устна, виждайки го толкова зачервен и възбуден. Дългите пръсти на Ронджун се разхождаха по корема му, карайки члена му да пулсира още по-силно в боксерките.
- Ронджун - започна той, - това не е правилно.
- Знам - отвърна Ронджун и се изчерви. - Но не мога да го контролирам.
Подпухналите му устни бяха толкова приканващи в момента...
Ръката на Джено се плъзна надолу по тялото му, спирайки се между краката му. Дребното момче изпъшка, тъй като той започна да го разтрива леко.
- Х-хьонг - едва каза той. - Мислеше си, че не знам, нали?
Джено спря с действията си.
YOU ARE READING
Wet help / The night of sin
Fanfiction- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.