Месец по-късно
Джемин не можеше повече да стои в апартамента си, затова се нанесе в дома на Лукас.
Беше прекалено трудно да се справя сам с липсата на Джено и всичко в онзи апартамент му напомняше за него. Първите няколко дни, докато безуспешно се мъчеше да заспи, усещаше аромата му по съседната възглавница. Леглото сякаш бе станало по-голямо и Джемин се чувстваше адски самотен. Този път Джено наистина си бе тръгнал.
Нана завърши училище и кандидатства в сеулския университет. Не знаеше къде другаде би могъл да отиде, а и нямаше желание да се мести за сега. Надяваше се, че Джено ще го потърси, щом се върне.
Не приемаше нещата чак толкова зле. Опитваше да мисли, че Джено просто е заминал на почивка някъде и скоро ще се върне. Не бяха скъсали. Не се бяха разделили официално. Можеше все още да има някакъв шанс нещата да се оправят.
Колкото и да се опитваше да е позитивен, липсата на Джено го убиваше с всеки изминал ден. Изгаряше от желание да му се обади и да чуе гласа му. Да му каже колко го обича и колко му е липсвал. Мамка му...
Извади ключовете от джоба си и отключи вратата. Лукас му бе дал ключ за апартамента, за да не се налага да се уговарят непрекъснато да се прибират заедно.
Остави раницата си в коридора и заключи след себе си, сетне се отправи към хола.
Замръзна на прага от това, което свари.
Ронджун седеше в скута на Лукас на дивана и двамата се целуваха наистина жадно. Изпита завист, когато ги видя, но се постара бързо да я пропъди. Не очакваше, че между тях има нещо. Или може би не бе обърнал внимание?
Явно Юкхей усети чуждото присъствие, защото бутна дребното момче от себе си. В първия момент изненада се изписа на лицето му и Ронджун също се обърна, засрамвайки се веднага. Стана от Лукас и се зачуди къде да се зарови.
- Аз... Съжалявам, че ви прекъснах - смутолеви Нана и се обърна на пети, излизайки от стаята.
- Джемин, почакай - каза Лукас и стана, тръгвайки след него.
Светлокосия влезе в стаята на приятеля си, с намерението да си легне за малко, но вратата се отвори няколко секунди след това.
- Джемин, това...
- Не ми дължиш обяснение - прекъсна го той.
ESTÁS LEYENDO
Wet help / The night of sin
Fanfic- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.