Смяната на Джемин в ресторанта най-накрая приключи и той се преоблече. Най-после можеше да се прибере и да преговори някои неща за изпитите.
Излезе от ресторанта и се изненада, когато видя колата на Лукас отпред.
Приятелят му отвори вратата и се показа, правейки му знак с ръка да се приближи. Нана се усмихна леко и тръгна към него.
- Какво правиш тук? - попита той.
- Дойдох да те взема - Лукас го прегърна. - Пък и напоследък нямаме шанс да се видим.
- Е, ти излизаш с Ронджун през повечето време, а аз работя. Предполагам, че наистина нямаме време - Нана сви рамене.
- Да, съжалявам за това. Да вървим - подкани той и се върна обратно в колата.
Джемин усети нещо странно. Сякаш Юкхей искаше да му каже нещо и беше напрегнат до краен предел. Въпреки това реши после да разбере какво го притеснява и заобиколи от другата страна, влизайки в колата.
По пътя почти не говореха. Светлокосия усещаше странно напрежение във въздуха и плахо поглеждаше към приятеля си. Лукас се правеше, че не забелязва мълчаливия му въпрос, затова Джемин отново насочи очите си през прозореца.
Когато стигнаха пред блока му, той разкопча колана си и отвори вратата.
- Благодаря, че ме докара - каза несигурно той и слезе.
Лукас го проследи с поглед и до последния момент се чуди какво да направи. Накрая просто свали колана си и излезе от колата.
- Нана - извика го той и го настигна. - Трябва да ти кажа нещо.
Джемин го погледна въпросително. Значи все пак щеше да му каже какво става.
- Какво? - попита той, виждайки притеснението по лицето на Лукас.
- Става дума за Джено - уточни той.
- Какво за него? - не разбра Нана.
- Ами... Съжалявам, че трябва да разбереш така, но... Той през цялото време те е използвал.
Първоначално Джемин не знаеше какво да каже. Отне му няколко секунди, докато осмисли думите му, а после свъси вежди.
- От къде го измисли това?
- Не си измислям. - Лукас облиза устни и хвана ръката му малко над лакътя. - Днес по-рано го видях с негов приятел. Говориха си и случайно чух разговора им. Той каза, че те е използвал и...
ESTÁS LEYENDO
Wet help / The night of sin
Fanfic- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.