- Как си днес? - попита Юкхей, щом Нана вдигна телефона.
- Питаш ме за четвърти път днес - засмя се той и стана от леглото. - Вече съм добре, благодаря ти.
- Сигурен ли си, че искаш да продължаваш с това? По всяко време можеш да прекратиш всичко.
- Стига, Лукас - въздъхна Джемин. - Добре съм.
- Джено само ще те нарани, Нана - предупреди го той.
- Вече ме е наранил достатъчно. Знаеш какво направи той.
- А ти знаеш, че е бил пиян по време на инцидента, нали?
Джемин замръзна.
Разбира се, че знаеше.
Но защо Лукас говореше за това сега?
- Това не променя факта, че майка ми загина заради него, Лукас. Винаги ще го мразя заради това.
- Знам. Но си влюбен в него, Джемин. Личи си.
- Не е вярно.
Кого залъгваш, Джемин?
- Отричай, щом искаш. Съжалявам, че ти го казвам, но как би се почувствала майка ти, ако разбере, че си лудо влюбен в убиеца й?
Убиец.
Тази дума се загнезди в съзнанието на Джемин и дъхът му секна.
- З-защо ми говориш така? - попита той, опитвайки да скрие огорчението си. - К-какво ти става?
- Нищо - сопна му се Юкхей. - Просто ти казвам истината.
- Съжалявам, но... трябва да затварям.
- Джемин! Ако ми затвориш, ще дойда у вас след половин час, да знаеш!
- Не идвай - помоли той и затвори телефона.
Какво му ставаше на Лукас? Защо му каза това? Никога до сега не се бе държал така с него, защо сега...
Нана метна телефона на леглото и отиде до прозореца, само за да види колата на Джено паркирана пред блока.
Всеки ден беше там.
Джено всеки ден идваше до тук и после си тръгваше. Джемин знаеше и за ходенето му до училището през последната седмица.
Онази нощ наистина се беше изплашил. Почувства се уязвим и слаб и то заради Джено. Изпита вина. Огромна вина.
Искаше да го види. Искаше да се сгуши в него и да забрави за всичко. Колкото и да беше грешно, искаше да го направи.
KAMU SEDANG MEMBACA
Wet help / The night of sin
Fiksi Penggemar- Това не е правилно. - Тогава направи нещо. - Какво предлагаш? - Намери някой, който ще ти помогне. Джено се замисли над това.