18. Fejezet: Első nap

2.6K 181 64
                                    

🖇️Eren szemszög🖇️

Másnap reggel, mikor felébredtem, szememet még nem nyitottam ki. Éreztem, hogy a fejem fel-le süpped, egy meleg dolgon. Hamar rájöttem, hogy fejem nem máshol van, mint Levi mellkasán. Szememet kinyitva egyből felfelé néztem, a békésen szúnyogháló fiúra. A kemény, és bunkó énje ellenére, nagyon aranyos, amikor alszik. Feljebb tornáztam magam, majd egy picike puszit adtam a szájára, majd azt követően az orrára. Az orra után, visszatértem a szájára, mélyen apró puszikat hagytam. Olyan jó érzés, ahogy ajkai a sajátomhoz érnek.

  - Befejezted, vagy lerúglak... - dünnyögte maga elé, majd elfordult, így csak a hátát láthattam.

  - Mr.Bunkóvagyok felkelt? - tettem az államat a vállára.

  - Ne fárassz. Fáradt vagyok... - mormogta tovább.

Egy apró sóhajtás hagyta el a számat, majd apró puszikat leheltem a csupasz vállára. Testemmel az övének simultam, s hasánál átölelve húztam közelebb magamhoz. Olyan jó meleg a teste, és annyira kidolgozott, hogy lehetetlen ellenállni neki.

  - Ez már tetszik - suttogta, majd hallgatott.

  - Mindjárt gondoltam - suttogtam a meleg bőrébe.

  - Eren. Ma nem megyünk el a strandra, ha már elkezdődött a nyári szünet? - búgta maga elé halkan.

  - Oké, menjünk el a strandra - mosolyogtam rá, majd orrára adtam egy puszit.

Órákkal később a városi uszodában tettük meg a lépéseket, hogy találjunk magunknak két üres napágyat, ahová kereshetjük a cuccainkat. Szerencsénkre találtunk is egyet, amit egyből le is foglaltunk.

  - Kár, hogy nincs kinti medence. Olyan szép idő van.

  - Majd elmegyünk olyan helyre, ahol az van - szólt, közben letette a cuccát ő is.

Már fürdőnadrágban voltunk, és hát nem túlzok, ha azt mondom, hogy eszméletlenül helyesen néz ki, és irgalmatlanul jó teste van.

  - Tetszik a látvány - simítottam meg a derekát, mire ő elhúzódott - Levi?

  - Eren, itt nem kéne. Nem azért mert szégyellek. De nem minden ember elfogadó, és nem akarom, hogy bántsanak. Érted?

  - De mert foglalkozol másokkal? - távolodtam el tőle. Ez rosszul esett.

  - Nem foglalkozom másokkal. De értsd meg, hogy nem akarom, hogy bántsanak Eren. Még gyerek vagy. Nem lenne jó, ha piszkálnának téged, azért mert mel..

  - Nem - szakítottam félbe - Nem vagyok meleg. Egyetlen fiút szeretek, és az te vagy.

  - Otthon majd bepótoljuk az itt elmaradt idő - tette le a törölközőt a válláról - Jó?

Teljesen figyelmen kívül hagyta a szavaimat. Én nem bírom ki, hogy ne nyúljak hozzá. Főleg, hogy félmeztelen..

  - Jó... - mormogtam magam elé - Akkor szégyellj csak...

  - Eren! - emelte meg rám a hangját, melytől megijedtem - Légy szíves.

  - Jó - szóltam halkan, majd a meleg vízbe mentem, és a szélén leültem a magasított részre.

  - Basszam meg az égieket - hallottam a picur hangját, és felé is néztem.

Mivel ez mely víz volt, így már az ötödik lépcsőnél a mellkasáig ért a víz. Istenem, de aranyos. Közel mentem hozzá, majd elé álltam. Nekem is a mellkasomig ért, de nem annyira durván, mint neki. Szitkozódó pillantásokat vetett rám, majd előfordult.

Gondolat |Levi × Eren - Befejezett|Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ