......BİR AŞK MEVSİMİ......12 BÖLÜM......

15.4K 651 41
                                    

......BİR AŞK MEVSİMİ......12 BÖLÜM.........

Her şey daha dün gibi canlı ve tazeydi. Cadı, inatçı üstelik sivri dilli bir kızın hayatına gireli tam iki ay olacaktı. Onu tanıyalı hayatı tepe taklak gidiyordu. Yalçın, yumurtalarla dolu aracın ön kapağını açtığında gördüğü manzara gözlerini önünden bir türlü silinmemiş ve hala aklına geldikçe deliriyordu.

Fecra, sayıyla mı veriliyordu da bu kız ona denk gelmişti? İlk önce aracını batırmış, leş kokulara boğarak resmen arabalı omlet pişirmişti. Keşke bununla sınırlı kalsaydı. Ondan sonra nüfusuna geçmiş, anılarla dolu yatağında yatarak koynuna girmiş ve kendine dokundurtmuştu. Ömrünü, yıkık dökük harabeye çevirmeye niyetlenmiş bu varlığa dokunduğuna inanamıyordu. Hele bir de karşısına geçip senin asistanınım demesiyle beyninde fişekler çakarak lambalar söndü.

Gür kirpiklerin arasında parlayan siyah vadiler Fecra'yı hedef almış her adım atışında ıskalıyordu. İtinayla çizilen yakışıklı suratı kasılmış, elinde olmadan yumruğunu sıkmıştı. Yalçın, öfkeyle elini beline dayayarak, masumca gülücük sunan kızla kanı harekete geçtiği sırada, dişlerini sinirle sıkarak kendini tuttu.'' Sen ne dedin az önce?'' Diye sordu ayakucuna gelerek.'' Sen ve asistanım olmak öyle mi?''

'' Evet!'' Diye onu yanıtladı Fecra, zoraki gülerek. Siyah saçlarından boynuna düşen birkaç teli arkaya iterek sakin ve öz verili olmaya çalıştı. Hafiften bacakları titremeye başlamış, dili sürtmesin diye caba sarf ederek yutkundu.''Evet canım senin asistanın olacağım.''

Sinirle kahkaha attı genç adam öfkeyle suratı asılmış, her halinden sitresli olduğu anlaşılıyordu. Teselli amaçlı güçlü omuzlarına dokunan Levent'' Ben çıkıyorum işim bitti.'' Diyerek kapıya doğru ilerleyince Yalçın, arkasından'' Senin işin bitmedi. Karım benim asistanım olamaz. Buna itiraz ediyorum.'' Diye bağırdı.'' Fecra, benim asla asistanım olmayacak.''

'' Neden olamıyormuşum?'' Diye öne çıktı Fecra başını dikleştirerek.''Benimde iki kolum, iki bacağım, bir Aynştayn gibi beynim var. Sıraya dizilen hatunlardan tek eksiğim, yüzümde boya kazanı olmayışı. Ama bunu sen hiç dert etme tatlım. İstersen ezan vaktinde üşenmeden sıcak yatağımdan kalkar kuaförün kapısında yatarım, yani dert değil benim için. ''

'' Bak bak sen!'' Diye kıza döndürdü başını Yalçın gülerek.'' Demek bu kadar heveslisin beni çekmeye?''

'' Antenlerim iyi çeker.'' Dedi Fecra kedine güvenerek.'' Özürlü bir sinir sistemim var ama kapris çekme konusunda üstüme kimseyi tanımam.''

'' Beni zor çekersin canım.'' Dedi Yalçın, kibirle yüzüne yaklaşarak.'' Bu hastanede çok kalsan üç gün zor kalırsın. Dördüncü gün işten çıkmak için yalvarırsın!''

'' O zaman bekle de gör.'' Diye meydan okudu Fecra, biraz daha başını dikleştirip yumruklarını sıktı.'' Var mısın iddiasına!''

'' Ovvvv bir de iddiaya giriyor sevgili Eroğlu.'' Yalçın, şaşkınlık içinde kalarak alnını ovdu.'' Pekala varım, neyine?''

Bir müddet düşünceyle kafasını karıştıran genç kız sonra '' Sen kazanırsan benden istediğin her neyse onu yapacağım. Ama ben kazanırsam, senden çok özel bir şey isteyeceğim.'' Diyerek sırıttı. '' Ben kazanacağım için kendine buna hazırlasan iyi olur.''

'' Erken öten horozun başı her zaman kesilirmiş. Bence fazla iddialı konuşma.'' Diyerek kıza haddini bildirmeye niyetlenen Yalçın'' Tamam.'' Dedi düz sesle.'' Kabul ama şunu bil ki, asla bana dayanamayacaksın ve sonunda senden alacağım şeyle çok pişman olacaksın.''

İmalı konuşmanın altında yatan o kelimeyi çözmeye çalışan Fecra, elini kocasına uzattı. İki rekabete giren insanlar gibi elini sıkan Yalçın, meydan okurcasına gece gözlerini kıstı.'' Bitireceğim seni Eroğlu. Tıpış tıpış geldiğin yola geri döneceksin.''

BİR AŞK MEVSİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin