-No bo to... -.... - Dobra przecież wiem, że zrobił to twój kochanek, gdyby zrobił to ktoś inny lub coś to byś mi od razu powiedział - skąd on wiedział, że zrobił to mój ko... - To nie jest mój kochanek!! - ten tylko przewrócił oczami - Jasne kochanek to może nie ale TWÓJ napewno.
A niech tą Betę coś trafi!! - Dobra ale teraz tak na poważnie jesteś przed w pełni ujawnieniem się twojej pierwszej ruji, za około godzinę rospocznie się na dobre i już sobie nie porozmawiamy.
Trochę się boję w końcu to moja pierwsza ruja! Ale mam przy sobie przyjaciela który jest medykiem bez problemu to przejdę - Dam radę, jestem dość odporny na ból.
*Godzinę później *
-Airi błagam cię zabij mnie ja już dłużej nie wytrzymam - japierdole jak to bolii -Spokojnie pierwsza jest zawsze najgorsza, następna już nie będzie tak bolała - matko kiedy to się skończy!!
- Ile to będzie trwać!! - matko, teraz zauważyłem, że zachowuję się jak bym rodził - Stawiam na około 3-5 dni. Pamiętaj, że jak masz partnera to ruja nie jest taka straszna?!
Jeszcze mi brakuje żeby w tym bólu mnie jakiś Alfa pieprzył - Zapomnij nie zgadzam się na to.
*Haine *
Rano obudziły mnie różne dziwne zapachy, czuć było... podniecenie i... Coś słodkiego jak czekolada mleczna mieszana z kokosem ?
Wstałem z łóżka i wyszłem na korytarz to co tam zobaczyłem było jednym wielkim burdelem, Alfy wyły, piszczały i próbowały się zaspokoić wiele z nich cierpiało przez swoją erekcję.
Nagle do mnie dotarło! Wbiegłem do salonu lecz nikogo tam nie zastałem.
-Kuźwa czyli to jego wina!*godzina 12.30*
Od godziny 7 rano trwa trening jest jeden dość spory problem, mianowicie Alfy są w opłakanym stanie w ich oczach widać samotność i ból przez małe problemy w ich spodniach.
Ja na szczęście nie muszę się tym martwić na samą myśl, że to ruja Omegi cofa mi się śniadanie, jebane worki na sperme!
-Generale ja już nie dam rady proszę skończymy na dziś! - odezwał się jeden z kadetów, widziałem, że cierpi i jest to dla niego upokorzenie, że tak wspaniały Alfa musi biegać z erekcją w spodniach.
- Dobrze dziś odpocznijcie rozumiem, że wam ciężko to nie jest sprawiedliwe w obec tak wspaniałego gatunku jakim jesteśmy - Alfy ruszyły w tym samym kierunku do swoich dormitoriów "Mają chłopcy dużo roboty, aby się zaspokoić współczuję"
- Tak jak myślałem, wystarczy, że nie będzie mnie przez 4 miesiące a ty tu mi z Alf zrobisz cioty takie jak ty!
Kiedy się odwróciłem automatycznie dostałem zawału za moimi plecami stał mój brat co najlepsze podobno bliźniak ale różnimy się od siebie nie tylko charakterem jak i wyglądem.
Postanowiłem nie pokazywać mojego strachu przed nim nie teraz i już nigdy zmieniłem się od ostatniego naszego spotkania - Przepraszam cię Ren ale mamy chwilowo kryzys w postać ruji jednego kadeta. Mógł byś się nie wtrącać!
Jestem wściekły na siebie, że zobaczył jak odpuszczam Alfą trening pewnie w jego oczach nadal jestem słabym nieudacznikiem, jednak się myli pod tym względem.
- Wiem o tym jednak to nie zmienia faktu, że odpuściłeś im trening. To są Alfy muszą być silne, odważne i dominujące!! Jeszcze jedna rzecz ta Omega jest pod twoją opieką prawda? -...
-Tak jest pod moją pieczą, a coś się stało? - Czemu się mnie o to pyta skoro zna odpowiedź na to pytanie? - To lepiej coś z nią zrób bo jak nie to sam to załatwię jakiś tam worek spermy nie będzie mi rozpierdalał wojska!!
Co ja mam z nim zrobić? zabić. - Spróbuję, ale przynajmniej w kwestii Omeg mamy podobne poglądy - Zaśmiałem się ironicznie i powoli ruszyłem do zabiegowego gdyż to tam prawdopodobnie przebywa Omega.
*Airi*
Siedziałem przy łóżku Axela delikatnie głaszcząc go po włosach. Młody jest bardzo delikatny, widać to jak przeżywa pierwszą ruję.
Naprawdę chcę mu jakoś pomóc odkąd dowiedziałem się, że to Jota postanowiłem go chronić i wspierać.
Dowiedziałem się trochę więcej o jego gatunku wiem o tym jak bardzo ulegle są Joty kiedy znajdą tego jedynego i nie umiem wyobrazić sobie jak by mój Axi miał być tak uległy jest on jak mały kotek, uroczy i piękny jednak kiedy ktoś mu podpadnie to potrafi pokazać pazurki a nawet podrapać do poważnego stanu.
Z moich przemyśleń wyrwały mnie otwierające się drzwi - Co tu się odpierdala! Ten worek na sperme sprawia cierpienie wojsku!!
🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇
Ren brat bliźniak Hain'ego
🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇Przepraszam za spóźnienie z rozdziałem. Żeby wam to jakoś wynagrodzić jeszcze dziś wstawię drugi rozdział 💞💞
CZYTASZ
Jota
Conto"Nazywam się Axel Hiuga i jestem inny .W czasach gdzie zmiennokształtni dzielą się na trzy grupy Alfy,Bety i Omegi , a światem żądzą reguły zwane " Porządekiem wyższego" ,polegającym na uległość niższych ras w stosunku do tej najwyższej." Ja natomia...