Sabah alarmla uyandım. Saat telefon her şeyi kurdum.
Bugün büyük gün. Çok heyecanlıyım.
Saate baktığımda 7.00 olduğunu gördüm. Ben alarmları bu kadar erken mi kurdum ya. Neyse bugün önemli bir gün.Yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim. Erken olduğu için herkes uyuyordu. Bugün de okula gitmemiştim. Zaten bu günlerde pek gidesim yok.
Kahvaltı bari hazırlayayım. Mutlu olsunlar.
Buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp masaya koydum. Alt dolaptan da patates çıkardım ve soymaya başladım. Patates kızartması yapicaktim. Ece onu çok sever.
Patatesleri soyduktan sonra ince ince doğradım. Bir tavaya yağ döküp patatesleri tavaya boşalttım. Patatesler kızarırken ocağa çay koydum.
Annem de zaten birazdan uyanır mutfağa gelir. Kahvaltıyı görünce şok olacak. Çünkü bu tür şeyleri sadece özel günlerde falan yapıyorum. Annem her gördüğünde aynı tepkiyi veriyor. "Başımıza taş yağacak" bugun de aynı tepkiyi verir kesin.
Patatesler kizardiktan sonra masaya koydum. Çay da birazdan olur. Ee ama annem gelmedi daha. Uyuyakaldi heralde. Gidip uyandırayim. Saate baktığımda 7.30 olduğunu gördüm.
Mutfaktan çıkiyordum ki kapının kapanma sesi geldi. Aha annem geliyor.Acaba saklanıp korkutsam mı ya da boşver kadının zaten morali bozuk. Ama her şey yoluna girdiğinde bunu yapmalıyım.
Annem mutfağa girdiğinde ilk masaya sonra bana baktı.
"Aslı "
"Anne "
"Aslı "
"Anne "
Ay noliyoruz. Aslı anne asli anne. Birbirinizin adını ezberler gibi.
"Günaydın anne "
Sonra annem birden ağlamaya başladı. Noluyor ya.
"Anne niye ağlıyorsun "
"Ne biliyim duygulandım birden "
"Anne alt tarafı kahvaltı hazırladım. Dünyayı kurtarmışım gibi davranma "
Dedim gülerek. Bazılarımızin morale ihtiyacı var.
"Hadi sen git babamla Eceyi de uyandır "
O da kafa sallayak mutfaktan çıktı. Cidden bu kadar mı inanılmaz benim kahvaltı hazırlamam. Gerçi yataktan bile zor kalkan ben söz konusuysam normal tabi.
Çay piştikten sonra onu da alıp masaya koydum.
Az sonra babam da mutfaktan içeri geldi.
"Vay benim kızım büyümüşte ailesine kahvaltı mi hazırlamış "
"Abartma baba ya "
"Tamam tamam "
Deyip masadaki yerini aldı. Annem de Ece de mutfağa girince onlar da masaya oturdular.
Kahvaltimizi yaptıktan sonra annem ve ben Eceye bir çanta hazırlıyorduk. Sonuçta bir hafta hastanede kalacak.
"Havalar sıcak ama biz yine de bir kazak koyalım anne "
Dedim elimdeki kazagi uzatarak annem de burnunu çekerek kazagi aldı. Hadi ama anne yine mi
"Anne noldu "
"Bilmem ki çok geriliyorum. Hastaneye gitmemiz bile kalbimi sıkıştırıyor "
"Üzülme sen bak gör hiçbir şey olmadan tekrardan eve dönücez. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞ
JugendliteraturPlatonik bir aşkiniz varsa napardınız. İmkansız olduğunu mu düşününürsünüz. Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.