33. Bölüm

37 21 1
                                    

Aslı oldu mu ya "

"Sen şu çiçekleri örtünün kenarlarına da diz "

Dedim Demire  elimle yerdeki çiçekleri gösterirken. Şuan Ebruya sürpriz hazırlıyorduk. Şanslı kız ya.

Ormana gelip her yeri süslemiş salıncak kurmustuk. Ebru artık barismazsa bende kuserdim ona göre. Göbeğim catladi buraları hazırlarken. Sabahın köründe kalkıp üçümüz hazırlamıştık. Baran şimdi Ebruyu bir şekilde buraya getirecekti. Dünkü olaydan sonra Baran Demirin yanına yerleşmiş. Demirin ailesi burda oturmadığı için tek yaşıyor. Baranin babasıyla olan tartışmasından dolayı üzgün olduğunu görüyordum. Bunun için bir şeyler yapicam. Ama önce şu salaklari barıştıralim.

Her şey olunca Barana mesaj attım.

Nerdesiniz

Biraz bekleyince mesaj geldi.

Yaklaştık sayılır. Sen beni arka yolda bekle.

Tamam

Yazıp gönderdikten sonra telefonu cebime tikistirdim.

"Demir geliyorlarmis ben gidiyorum artık iş sende "

"Tamam Aslı çok saol ya "

"Önemli değil hadi ben kaçtım. "

Deyip ağaçların arasından ilerdeki yola çıkmak için yürümeye başladım. Neyse ki çok fazla bir mesafe yok. Yoksa burda kaybolmam içten bile değil.

Biraz daha ilerleyince yolu gördüm. Yolun kenarına gelip beklemeye başladım.

                       Ebrudan

Baran beni Asliya sürpriz yapicam deyip ormana kadar getirmişti. Hayır ben burda sevgilimden ayrilmisim neden başka bir sevgiliye yardım ediyorsam. Demirden de bir haber yok. İnsan gelir bir konuşur falan ama yok. İlk gün aradı sonra aramadi. Benim aramamı bekliyorsa çok bekler.

Araba durunca dışarı baktım. Ormandaydik resmen.

"Geldik mi "

Baran kafasını sallayinca arabadan indim. Ama Baran ben inince direk gaza basıp bastı gitti.

"Baran nereye "

Diye bağırdım ama çoktan gözden kayboldu. Resmen beni ormanda bırakıp gitti. Hain eniste. Amacı neydi. Bunu yaparken beynine kan gitmedi heralde.

Etrafıma baktım ama ağaçlardan başka bişey yok. Gerçi ormandayiz başka ne olacakti.

"Kimse yok mu "

Dedim şansımı deneyerek. Burdan çıkınca Baranin ağzını burnunu kiricam. İnsan baldızını ormanda bırakıp gider mi.

Bildiğim tüm küfürleri ede ede ilerlemeye başladım. Belki yola falan çıkar otostop çekip kurtulurdum. Can güvenliğin yok şu an. Biri gelip bana tecavüz edip on yedi yerimden bıçaklasa kimsenin ruhu duymaz.

İlerden bir çıtırtı sesleri duyunca ödüm bokuma karıştı resmen. Ya ayiysa. Ya da aslan kaplan falansa. Ay resmen burda hayvanlara yem olucam.

"Kim var orda "

Diye bağırdım. Sanki ayı olsa cevap verecek. Gerçekten beyin baba.

Ağaçların arasından Demirin çıktığını görünce bir rahatladım. En azından ayı değil.

"Demir "

Benim yanıma kadar gelip elimden tuttu.

"Senin ne işin var burda "

MAVİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin