Baranla tam 2 gün 7 saat 46 dakika 36 saniyedir sevgiliyiz.
Tamam biraz abartmıs olabilirim.
Sınavlarda bitti. Keyfime diyecek yok. Şimdi ise tiyatro için seçmelerdeyiz. Hiç istemiyorum ya. Kim uğraşsın birde Romeo ve Juliet yani. Öpüşmeli sahne var. Yuh. Ay Romeo Baran oluyormuş Merve de Juliet inanmıyorum.
Kafamdaki düşünceleri silip edebiyat hocasını dinlemeye başladım.
"Çok eskiden beri Verona’da Montegü ve Kapulet adında, düşman iki zengin aile yaşarmış. Tesadüf bu ya, bir gün Kapulet’lerin balosunda Montegü’nün oğlu Romeo genç ve güzel Juliet ile karşılaşır. Gençler birbirlerini çok severler.Juliet’in akrabaları Romeo’nun kendi ezeli düşmanlarının oğlu olduğunu öğrenince aşıkları ayırmaya çalışır. Romeo ve Juliet, gizlice evlenmeye karar verirler. Bu evliliğin, iki aile arasındaki düşmanlığa bir son verebileceği umuduyla Peder Lorenzo tarafından gerçekleştirilen bir törenle evlenirler.Bir sokak kavgasında Romeo’nun arkadaşı Merkutio öldürülür. Arkadaşının öcünü almak isteyen Romeo, sevgilisinin kardeşi Tybalt’ı bıçaklar ve Dük tarafından sürgünle cezalandırılır. Juliet’in anne ve babası da, kızlarını bir an önce genç bir kont olan Paris ile evlendirmeyi istemektedir. Sevgilisi Romeo’ya sadık kalmak isteyen Juliet’in tek çaresi hayatına son vermektir ve genç kız ölümü seçer.Aşkı Juliet’in olmadığı bir dünyada yaşamak Romeo için çekilmez bir hal alır ve Romeo da bıçakla intihar eder.. Romeo ve Juliet’in aşkı bir efsane olarak yüzyıllarca zihinlerde yaşamaya devam eder"
Ay yazık olmuş aşıklara. Valla çok üzüldüm. Umarım bizim sonumuz onlara benzemez.
"İşte hikayenin konusu bu. Şimdi rolleri dağıtıyorum. Romeo için "
Şöyle bir göz gezdirdi ve Demir de durdu.
"Ha Demir sen Romeo ol"
"Ben mi hocam "
"Evet evet sen "
Umarım Juliet Ebru olur. Yoksa bu işin sonu iyi bitmez.
"Juliet de "
Kızlara bakınca ben de başımı öne egdim. Şimdi Juliet olmaya hiç gerek yok değil mi. Ebru da kendini gösterir gibi başını kaldırdı. Hoca bizi es geçince Ebru'nun suratı düştü. Kimi seçecek acaba. Gerçi seçilen kızın Ebrudan çekeceği var ama.
"Ha Pelin sen de Julietsin. "
Ne Pelin mi. Eyvah. Hemde düşmanımız.
"Pelin olmaz hocam ben olsam "
Diye araya girdi Ebru.
"Hayır Ebru Pelin olacak bitmiştir. Şimdi diğer rolleri dagitalim. "
Diye son noktayı koydu.
.....
Hoca diğer rolleri de dagitinca bir kaç prova alıp bizi bırakmıştı. Ben ve Ebru rol almamıştık. Baran ise Julietin kardeşi rolindeydi. Ebru kuduruyor şuan. Her ne kadar Demir de olmak istemediğini söylese de hoca tabi kimseyi dinlemedi.
Öğle arası kantinde oturuyorduk ve Ebru Demire trip atıyordu. Gerçi Demirin bir suçu yok ama.
"Aşkım ne yapabilirim hocaya dedim ama beni dinlemedi "
"Banane ya sen o Pelinle oynayamazsin. Öpücek falan seni "
"Ya canım benim öpme sahnesini gerçekten yapmayacağız ki ben parmağı koyucam araya "
"Olsun sonuçta yakinlasicaksin "
"Bitanem benim gözüm senden başkasını mı görüyor ki hem sen bana güvenmiyor musun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞ
Novela JuvenilPlatonik bir aşkiniz varsa napardınız. İmkansız olduğunu mu düşününürsünüz. Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.