15. Bölüm

56 26 0
                                    

5 gün sonra

Bugün biz ameliyat olalı bir hafta oldu ve iligin gelişip gelişmediğini öğrenicez. Herşey bugün belli olucak.

Bu beş günde Baran benimle konuşmak istedi ama ben konuşmadım. Ona hala sinirliyim. Benim hayatımı başkalarına özellikle de Merve'ye anlatması. Onun yüzünden Merve boyle hadsiz hadsiz konuşuyor. Bir de aşkimı ilan ettim. Hem utancımdan hem sinirimden ondan kaçıyorum.

Bu 5 günde iki gün okula gitmedim Annem ne kadar ısrar etse de onu bir şekilde ikna ettim.

Şu an hastanede doktorun gelmesini bekliyoruz bize iliğin gelişip gelişmediğini söyleyecek.

Nihayet doktor Fuat odasına geldiğinde yerine oturdu Biz ona meraklı gözlerle bakarken boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Haberler iyi ilik kendini geliştirmeye başlamış"

Yaşasın.
Oh be bu mutlu haberi çok ihtiyacım vardı. Annemle birbirimize sarıldıktan sonra doktora döndük.Babam içinden çok şükür dedikten sonra konuşmaya başladı.

"Yani kızım iyileşti mi"

"Her şey yolunda merak etmeyin"

"Artık hastaneden çıkabilir miyiz"

"Birkaç tetkik daha yapacağız sonra çıkabilirsiniz"

.....

Eceye birkaç daha test yaptıklarından sonra eve geldik. Her şey yolunda gidiyordu.

Allah'ım çok şükür. Dualarımız kabul oldu. Ece kurtulmuştu.

Hemen odama çıkıp Ebruyu aradım.

"Alo Ebru Ece kurtuldu ilik kendini geliştiriyormuş. "

"Yaaa çok sevindim. Yaşasın "

Deyip bağırınca telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Ben bile bu kadar bagirmadim.

"Bunu kutlamalıyız Aslı "

"Ne yapalım. Evde parti mi verelim "

"Aslında bir parti güzel olurdu ama neyse bakicaz. Gezelim tozalim "

"Tamam bakarız. Neyse kapatıyorum şimdi görüşürüz"

"Görüşürüz"

Deyip yine benden önce kapattı. Te Allah'ım ya. Neyse. Odamdan çıkip salona geçtim. Babam ve Ece salonda oturuyorlardı.

"Annem nerde "

"Songül teyzen aradı da onunla konuşuyor mutfakta "

Yine mi Songül teyze. Yakında bizim eve taşınacak diye korkuyorum.

"Aslı bu haftasonu teyzenlerin İzmir'deki yazlığına gidelim diyoruz "

"Baba siz gidin de ben orda çok sıkılıyorum. Hem benim sınavlarım başlıyor bu hafta. Çalışmam lazım. "

"Peki o zaman evde uslu uslu otur dersine çalış "

"Tamam baba"

Annem salona girdiğinde

"Songülun selamı var"

Bu Songül teyzede bu aralar çok fazla karşıma çıkıyor. Hergun arıyor nerdeyse. Zaten bizi basmisligi da var Baranla. Neyse konu yine Barana geldi.

....

Akşam yemeğini yedikten sonra ailecek film izliyorduk. Ailecek beraber bir şey yapmayalı uzun zaman olmuştu. Ve biz uzun zaman sonra çok mutluyduk. Eceye sarılırken önümdeki cips tabağından bir tane daha aldım.

MAVİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin