5.Bölüm

88 29 3
                                    

Multi: Ece

Baranla göz göze gelmistik ve benim kalbim artık durmuştu. Bu kadar şeyi kaldıramıyor napsin garibim.

Sonra tekrardan motora atlayıp okula geldik. Bizi görenler arasında fisildaşmalar olsa da pek umursamadim.

Sınıfa da beraber girdiğinizde Merve'nin kızgın bakışlarını üzerimde hissettim. Hiç onu takmayip Ebru'nun yanına oturdum. Bakislarim onlari bulduğunda Merve sinirli sinirli bir şeyler söylüyor. Baran da ona aynı şekilde karşılık veriyordu. En sonunda Baran yerinden kalkıp bizim bu tarafa doğru gelmeye başladı. Ben de hemen önüme  döndüm. Baran Demirin yanına gelip

"Kardeşim yanına oturabilir miyim"

Diye sordum. Demir de

"Tabi kardeşim gel "

Diye karşılık verdi. Merve'ye baktığımda sinirli sinirli bana bakıyordu. Ben ne yaptım yav. Bir anda kolunda bir acı hissettim. Noluyor lan.

Ha Ebru dürtüyormus.

"Kızım ne durtup duruyon ya kolum en sonunda felç kalacak. "

"Bişey olmaz. Hadi kalk tuvalete gidelim. "

"Kızım ders baslicak birazdan tenefüste gideriz. "

Demir arkadan başını uzatıp

"Sizin şu beraber tuvalete gitmelerinizi anlamıyorum. "

Ebru Demirin kafasını geriye doğru itip

"Anlama zaten. Hadi Aslı sen de kalk. "

Ben de en sonunda pes edip ayağa kalktım. Bu beraber tuvalete gitme işini bende anlamıyorum ama yine de yapıyoruz.

Beraber tuvalete gittiğimizde

"Hadi sen gir ben burada bekliyorum."

Dedim. O da bana gözlerini devirerek baktı.

"Kızım sen saf misin. Buraya tuvaletimizi yapmaya gelmedik heralde.  "

Sonra omzuma vurup

"Baranla beraber  sınıfa girdiniz ne iş"

Dedi siritarak. Bu benden daha mutlu. Biz evlensek benden çok oynar düğünde.

Ay yine uçtum.

"Bak şimdi ben sabah evden erken çıktım. "

"Sen "

Dedi inanmaz bir şekilde.

"Ya ben dün Ece'nin oyuncağını parçaladim. Niye diye sorma sonra anlatırım. Akşama da büyük fırça  var ya neyse. "

"Kızım ne diyon sen anlamıyorum. "

"Ya bak şimdi dün bu Ece oyuncağını kaybetmiş. Tamam mı sonra gelmiş benim odamı dağıtmış. Güya ben almışım. Ben de intikam olsun diye bunun oyuncağını buldum. Parçaladim yatağının baş ucuna koydum. "

"Kızım var ya sen çok fenasin "

"İlk Ece başlattı. Sen benim odamın halini görsen böyle konusmazdim. Neyse ben kimseye görünmeden sabah evden çıktım. Saat de erken olduğu için sahilde biraz yuruyim dedim. Tamam mı. Baran da kosu yapıyormuş. Biz carpistik şimdi.Ben yere düştüm. Sonra kaldırdi.  Sonra dedi gel beraber gidelim dedi. Ben de olur dedim. İlk onun evine gittik. Üzerini falan değiştirdi. Sonra ben dusuyordum işte beni tuttu. Göz göze falan geldik. Sonra atladik motora okula geldik. "

Ebru bir anda kahkaha atmaya başladı.

"Ne gülüyorsun kızım "

"Yalnız sen de çocuğu her gördüğünde dusiyorsun. "

MAVİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin