Ebru tamam sakin ol "
"Ne sakin olucam Aslı ya görmüyor musun opusmusler resmen "
Ebruyu sakinleştirmeye çalışıyordum ama pek başarılı olduğum da söylenemez.
İlerden Demir ve Baran gelince sustuk.
"Aslı sen bişey söyleme"
Yanımıza geldiklerinde Baran
"Nasildik kızlar "
"İyiydiniz hem de çok "
Dedi Ebru. Bayaga sinirliydi ve bunu sadece ben anlayabiliyorum galiba. Ebru Demirin kolunu tutup
"Sence nasıldı aşkım Pelinle iyi oynadınız bayağı "
Demirin suratinda endişeli bir hal vardı. E korktu tabi. Sen gel böyle bir halt ye sonra kork. Olmaz Demir efendi.
"Abartma Ebru ya kim olsa aynı oynardim"
Sesi mi titredi onun. Götü tutuştu tabi.
"Öpüşme sahnesi de bayağı gerçekciydi. "
Ebru sıkıştırmaya devam ediyordu. Eğer Demir bunu gerçekten yapmışsa onu enistelikten reddederim. Gerçi yapmamıştır ya iyi çocuk o.
"Aşkım benim aramızda el vardı o kadar da gerçekçi olmamıştır. "
O sırada Ebru beklenmedik bir şekilde Demire tokat attı. Bunu ben bile beklemiyordum. Ya da bekliyordum. Ben olsam döverdim.
"Ya bir de gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun opustugunuzu biliyorum "
"Ebru bildiğin gibi değil.Dinle bir her şeyi anlaticam "
"Hiç bişeyini duymak istemiyorum. Hatta ben artık seni görmek bile istemiyorum "
Diye gitti Ebru. Ben de omuz silkip pesinden gittim. Ebruyu yalnız bırakmaman gerekiyordu.
....
Ebrugilin evde Ebru sürekli ağlıyor. Bense öylece oturuyordum. Nasıl arkadaşım lan beni.
"Ebru tamam üzme kendini bu kadar "
Teselli konusunda hiç iyi değilim.
"Nasıl uzmiyim Aslı ya "
"Canım benim bak şimdi sizin olay bana bir yerlerden tanıdık geliyor. Düşmanlardan gelen bir mesaj. Bir fotoğraf. Ayrılan çiftler. Yanlış anlaşılma. Ve barıştılar. Aynı bizde olan gibi ya. Kesinlikle bir açıklaması vardır. Hem Demir seni ilk gördüğünden beri seviyor. Neden gidip Pelini öpsün ki. "
"Galiba haklısın Aslı ya ama ya öyle değilse "
"Ben Demirle konusucam merak etme sen şimdi de benim eve gitmem gerek annemlerin haberi yok burda olduğumdan "
"Kalsaydın knk "
"Ben gidiyim. Hem Demirle de konuşurum. Yarın buluşuruz ha. "
"Peki o zaman "
Ebrugilden cikinca Demiri aradım. Hemen açtı. Telefonda elindeymis heralde.
"Alo Aslı Ebru nasıl "
"Ağlıyor napsin. "
"Aslı bak ben öpmedim o öptü. Ebruyla şöyle. Benim telefonlarımı açmıyor. "
"Tamam Demir sakin ol sahilde bir balıkçı var ben oraya gidiyorum sen de oraya gel konuşalım "
"Tamam Asli da neden balıkçı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞ
Ficção AdolescentePlatonik bir aşkiniz varsa napardınız. İmkansız olduğunu mu düşününürsünüz. Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.