29. Bölüm

50 19 0
                                    

Sınıfta salak salak oturuyorduk. Okulun bitmesine de iki gün kaldı. Yuppi.

Nöbetçi öğrenci sınıfa girdiğinde hepimiz ona döndük.

"Hocam Aslı Gökayı müdür çağırıyor"

Yine naptim ya.

Ebru bana bir bakış atıp

"Aslı yine naptin"

"Valla bir şey yapmadım. "

Oflayip yerimden kalktim. Bu sefer bir şey yapmamıştım.

Nöbetçi öğrenciyi takip edip müdürün odasına geldik. Kapıyı tıklayıp içeri girdim. İçerde müdür odasına oturmuş iki polis memuru Merve ve Selim vardı. Noluyor ya. Polisler falan. Yoksa bu ikisi bir suç işledi de beni de kendilerine ortak mi yaptılar. Bu Merveden herşey beklenir.

Müdür beni görünce

"Gel Aslı gel "

"Buyrun hocam "

Arkamdan kapıyı kapatıp müdürün karşısına geçtim. Selim ve Merve'ye bankinca Selim bana üzüntülü bakışlar atıyor Merve de Selime sinirli sinirli bakıyordu. Noluyor ya.

"Aslı seni merdivenlerden iten Selimmis. "

"Ne"

Dedim şaşkınlığımı koruyamayarak. Beni iten Selim miydi yani. Sarılıp derdimi anlattığım Selim.

İnanamaz gözlerle Selime baktım. O da ağzını oynatarak özür dilerim dedi. Başından beri Merveden suphelenmistik. Polis memurunun biri bana dönüp

"İkisi plan kurmuşlar. Bu sabah Selim gelip suçunu itiraf etti. "

Ben hala şok olmuş bir sekildeydim. İyi de neden. Selim'in benimle ne derdi var ki. Beni sevdiğini öğrenmiştim. Beni seviyorsa neden beni öldürmek istemişti.

"Peki neden "

Dedim Selime bakarak. O sırada zil çaldı. Koridorda ki ses cogalirken polis memuru

"Onu da bu ikisi anlaticak"

Deyip Selim ve Merve'ye döndü. İkisinden de ses çıkmayınca polis memuru ayağa kalkıp onların karşılarına geçti.

"Anlatın bakalım neden yaptınız "

Yine ses çıkmayınca polis memuru bu sefer bağırdı.

"Beni sizi karakola götürüp sorguya çekmeye zorlamayin. Anlatın neden yaptiniz"

Ben bile sesinden korkmuştum. Ses dışarı bile çıkmış olacak ki koridorda ki sesler biraz azaldı. Eminim şuan herkes noluyor lan müdürün odasında diye düşünüyordur.

Selim boğazını temizleyip sessizliğini bozdu.

"Ben Asliyi seviyordum. Mervede Barani. İkimizde sevdigimizi elde etmek istedik. Plan yaptık onları ayırmak için. Asliyi merdivenlerden itmeyi hiç istemedim. İnsan sevdiğine nasıl zarar verir ki. Merve bana zarar gelmez dedi. Sonunda Baran ondan uzak durur dedi. "

O anlatırken Merve araya girdi.

"Ben onu zorlamadim bu işte ortagiz. "

Diye bağırdı. İşine gelince konuşmayı biliyor. Polis memuru
Selime devam et dercesine kafasını salladı.

"Ben de inandım. Aslinin bu kadar zarar görebileceğini tahmin etmemiştim. İnanin çok pişmanım. Aslı hastanedeyken içim içimi kemirdi. Merve'ye vazgeçelim dedi. Ama o reddetti. En sonunda bana Asliya arabayla carpmami istedi. Ben reddettim. Ama o Asliyi öldürürüm diye beni tehdit etti. Asliya daha fazla zarar vermek istemedim. Ve size geldim işte. "

MAVİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin