"Sen benden ne kadar kaçsan da artık ben seni bırakmam. "
Ben dediği şey üzerine mal gibi kalırken benim yanımdan geçip gitti.
Ne dedi o. Beni birakmacak mi.
Ben iptal.....
Birinci dersi nihayet bitirdigimizde tenefüste diğer sınıftan Ayça sınıfa geldi. Birbirimizi tanıyorduk ama konusmuslugumuz yoktu. Ama o da okulun popülerlerinden. Babası çok zenginmiş.
"Arkadaşlar bu akşam benim doğum günü partim var. Hepiniz gelirseniz çok mutlu olurum. Adresi herkese mesaj atarım. "
Deyip sınıftan çıktı. Vay demek parti.
"Ay yaşasın. "
Deyip boynuma atladı. Bu da böyle naparsin.
"Dur Ebru ya. Sarıldın yine koala gibi."
"Sensin koala"
Deyip ayağa kalktı.
"Nereye "
"Koala acıktı. "
Deyip gitti. Kantine gidiyor yine. Bunun da karnını doyuramadik. Her zaman aç. Bir de bana trip atıyor.
Demir beni arkadan durtunce arkamı döndüm. Baranla göz göze geldiğimizde hemen gözlerimi çektim. Ama güldüğünü anlamıştım.
"Aslı bugün partide Ebruya onu sevdiğimi söyleyeceğim. Bana yardım eder misin "
"Ederim tabi. Napicam "
"Aslı fikir ver işte nasıl söyleyeyim "
"Valla ben bu işlerden pek anlamam ama mesela Ayçayla konuş herkesin içinde şöyle. Ebru eminim çok sever. "
Baran araya girip
"Hani kıskandırma numarası yapicaktin "
"Knk şimdi yapicaktim ama araya Ece'nin durumu falan girdi bir de hiç o işlerle ugraşamiyacagim. Direk söyleyip kurtulayım. O da beni seviyorsa olur zaten. Olmazsa da napalım "
"Sen bilirsin kardeşim "
Demir tekrardan bana dönüp
"Aslı Ayçayla konusiyim sen de benimle gel. Ben şimdi tanımıyorum ya. "
"Tamam tamam geliyim. Hadi o zaman "
Deyip sınıftan çıktık. Aycanin sınıfa girdiğinizde sırada telefonla ilgilendiğini gördük. Yanına gidip
"Ayça senden bir şey isteyebilir miyiz"
"Tabi Asli "
"Şimdi bu Demir"
Dedim Demiri göstererek
"Memnun oldum. "
Dedi Ayça da.
"Şimdi Demir Ebrudan hoşlanıyor. Bugün de açilmak istiyor. Senin partinde sen de yardım edersen "
"Ederim tabi ki. Ben pastayı kestikten sonra hallederiz. "
"Çok sağol "
Demir de teşekkür ettikten sonra kendi sınıfımiza döndük. Ebru gelmiş tostunu yiyordu. Ben de gelip yanına oturdum.
"Nereden geliyorsunuz siz "
"Hiç tuvalete gittik. "
"İkiniz mi "
"Şey canım ben kızlar tuvaletine gittim. O da erkekler tuvaletine gitmiş. "
Ders kimya hiç çekemeyeceğim. En iyisi uyumak. Tam kafamı koyup yatıyordum ki Ebru kolumdan dürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞ
Teen FictionPlatonik bir aşkiniz varsa napardınız. İmkansız olduğunu mu düşününürsünüz. Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.