İki gün sonra
Okulların bitmesine üç gün kaldı. Oley. Yaz tatili bekle beni ben geliyorum. İki günlük uzaklaştırma cezami da çektim geldim.
Son günler niye okula geliyorsun diye soruyorsanız hem devamsızlık hakkım az kaldı diye hem de can sıkıntısı. Zaten evde kalıp Ece ve annemin dirdirlarini çekemem.
Tiyatroda görevli olanlar bugün çalışıyor biz de mal mal sınıfta oturuyoruz. Ebru hala Demir ve Pelinin çift olmasına sinir olsa da Demir onu ikna etti. Ama hala yanımda şuan konuşup duruyor. Bense onu hiç takmayip telefondan oyun oynuyordum.
"Ya Aslı sen de bir şey söylesen ya "
"Haklısın haklısın "
"Ya Aslı deminden beri her dediğime haklısın haklısın diyorsun"
"Haklısın knk "
"Of Aslı "
Deyip o da telefonuna odaklandı. Ben de otomatiğe bağladım ha herşeye haklısın diyorum. Kız hakli.
....
Okul çıkışında Demir ve Baran da bizim yanımıza geldiğinde Baran
"Bu akşam karaoke bara gidelim mi"
"Olur "
Dedi Ebru hemen. Buna da gezme olsun hemen atlıyor. Baran bana döndüğünde
"Bizimkilerden izin almam lazım. Zaten ceza yüzünden kizginlar."
"Aslı sen merak etme izin işini ben hallederim "
Dedi Ebru. Hadi bakalım.
.....
"Hatice teyze valla alkol almayacağız hem sen bize güvenmiyor musun "
Ebru iki saattir annemi ikna etmeye çalışıyordu. Alt tarafı bar yani. Ya da alt tarafı değil. Zaten bara birkaç kez anca gitmiştim. Onda da böyle zar zor izin almıştım.
"Kızım ben sana güveniyorum"
Ha bana güvenmiyor yani.
"Ya zaten Demir ve Baran da bizimle olucak "
"Ay tamam "
Dedi annem en sonunda. Zaten biraz daha izin vermese ben vazgeçecektim.
"Gidin ama çok geç kalmak yok. "
"Sen merak etme Hatice Sultan"
Deyip Ebru annemin yanağından öptü. Ebru beni odama sürüklerken Ece önümüze geçti. Hadi ama bir de sana laf anlatamayiz.
"Nereye gidiyorsunuz"
"Gesmeye "
Dedim s harfini uzatarak.Maksat kıskandırmak.
"Ben de geliyim mi "
"Bizim gittiğiniz yere senin yaşın yetmez yavrum "
Gerçi biz de on yediyiz acaba bizi alacaklar mi
"Nereye gidiyorsunuz ki "
Dedi. Meraklı Melehat.
"Sanane Ece hadi çekil surdan "
Deyip onu kenara itip odama girdim. Ebru da pesimden odama girdim.
"Aslı ne giyiyoruz"
"Knk bak dolaba kafana göre takıl "
Dedim ben de kendimi yatağa atarak. O da dolabı açıp incelemeye başladı.
Biraz sonra elinde siyah bir tişört ile siyah bir şort çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞ
Genç KurguPlatonik bir aşkiniz varsa napardınız. İmkansız olduğunu mu düşününürsünüz. Ama unutmayın imkansız diye bir şey yoktur.