Merhaba! Bir Fairy Tail hikayesiyle karşınızdayım. Bunu uzun zamandan beri yazmak istiyordum ve yazıyorum! Mutluyum! Mutluyum ve mutluluğumu kimse bozamaz!
Her neyse... BÖYLE COSPLAY OLMAZ OLSUN!! BU NE?!
Hikayeye geçelim.
İyi okumalar~
Lucy Heartfilia
"Hayde gidelum, hayde hayde gidelum, hayde hayde, gidelum hayde~" (Mira)
"Ya Mira bir sus! Yarın sınav var çalışmam lazım! Ben çalışmazsam biterim! Sizi de çalıştıramam, ooh, mis, karne düz, ortalama eksi bin! Biz sokaklarda sürünürken Ever önümüzde parayla vals yaparsa görürüm ben sizi!" (Levy)
"Aman Levy, çok abarttın." Bana döndü ve 'Sen sus Limon Kafa!' bakışlarını yolladı. Ben de sustum.
Erza önden yürüyordu. Ama asker yürüyüşünde. Bazen düşünüyorum. Neden bu kadar anormaliz?
Mira birden ellerini çırptı ve gözleri kalp oldu. Baktığı yere baktık. Beden hocamız -bu arada müthiş nişancıdır- Bisca, altı yıl önce evlendiği eşi Alzack ve... Bu küçük kız kim ya? Beş yaşında gibi görünüyor.
Mira hepimizi yıkıp geçerek bağırdı.
"ÇEKİLİN!! BİSCA, O KIZ KİM?!"
"A, Mira'cığım. Merhaba, nasılsın?" (Bisca)
"İyiyim hocam iyiyim. Bu küçük melek kim?" (Mira)
"O mu? Kızım Asuka. Merhaba de Asuka." Asuka yavaşça korkudan sindiği annesinin bacaklarından ayrıldı ve Mira'ya doğru elini yavaşça kaldırıp çok tatlı bir sesle konuştu.
"Merhaba..." Mira onu anında kapıp hoplatarak melek gibi (!) bir sesle konuştu.
"AY BEN SENİ YERİM! BİLİYOR MUSUN?? ANNENLE BABANI BEN TANIŞTIRDIM!" (Mira)
"Anne... Korkuyorum..." (Asuka)
"Korkma be benden! Ben olmasam sen de olmazdın!" deyip kucağından indirdi Asuka'yı Mira. Sonra kollarını kavuşturup gözlerini kapatarak başını başka yere çevirdi. Onun ardından biz geldik.
Asuka Juvia'yı gördüğü anda kollarını boynuna doladı ve konuştu.
"Güzel gözlü abla! Benim adım Asuka!"
"Juvia'nın adı da Juvia." dedi Juvia yine üçüncü şahısla konuşarak. Neden bilmiyorum ama hep öyle konuşuyor.
Asuka şaşkınlıkla Juvia'nın yüzüne baktı.
"Juvia da kim?"
"Juvia, Juvia." (Juvia)
"Pekala bu sohbet çok saçma yerlere gidiyor." diye araya girdi Erza. Sonra Asuka Juvia'yı bırakıp onun boynuna atladı.
"Güzel saçlı abla!" dedi. Sonra parmağıyla Mira'yı gösterip dudağını büzerek konuştu.
"Bu teyze beni rahatsız etti!"
"Sen kime teyze diyorsun be?!" (Mira)
"Sakin ol Mira! Saçların beyaz ya, yanlış anladı." diye araya girdim. Asuka'ya 'YAŞINA BAKMAM GEBERTİRİM!' bakışları atarken onu omuzlarından tutup uzaklaştırdım.
Birkaç dakika sonra diğer üçü de geldi.
Alışveriş merkezine gelmiştik. Amacımız kıyafet bakmaktı ama, daha çok Şeytan Mira ile uğraşmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...