Merhabalar! Sabah sabah rahatsız ettik!
*aşağıdaki yazıların hepsi gerçekten ama gerçekten beklenip beklenip yazılmıştır, ciddiye alınız*
Medyaya yorumu bir beş dakika sonra yapacağım herhalde çünkü hala yüklenmedi. Ve ben dosyanın ismini değiştirdiğim için, hangi resim bilmiyorum. Flaşım Fairy Tail ile dolu her dosyanın ismi de farklı nghuegfyuwe. (Saat 13:45)
Açılmadı lan hala. İki saat medyayı mı bekleyeceğim ben?! (Saat 13:47)
Kaydetme de hata verdi ve medya hala YOK. (Saat 13:49)
LAN. KAYDETME DE YÜKLENİYOR MEDYA DA. (Saat 13:50)
Sayfayı geri yüklesem tamamen saçmaladığım bu muhteşem konuşmamı kaybedeceğim... (Saat 13:51)
MEDYAYI BEKLEMEK ZORUNDA MIYIM LAN?! BİRAZ DA SİZ YORUM YAPIN AAAA BEKLE BEKLE NEREYE KADAR?! (Saat 13:53)
Pardon pardon. Yorum yapmak isteyenlere aşağıdaki harika cümleyi bırakıp bölüme geçeceğim. Ama ilk önce biraz anırıp geliyorum...
"MasaRüya Çeyiz Çeyiz, Kapı Motor, Jelibon Şişko Psikopat Knoo"
*masayume chasing ağlıyordu*
Medya hala yükleniyor lan. (Saat 13:54)
Baya boş yaptım.
Son 6!
Tamam hanımlar beyler tamam kitap bitiyor diye halay çekmenize gerek yok. İndirin o taşlarınızı.
Hadi yb'ye geçelim.
İyi Okumalar~
Gajeel Redfox
"GÖTÜR BİZİ ASİL AT!"
"LAN BU FİLLER NEYMİŞ LAN?!" Bir manevra daha yaptım ve omzumda oturan kızlara seslendim.
"Kontrol odasını görebildiniz mi?" (Gajeel)
"Hayır, Juvia toz bulutundan başka bir şey göremiyor!"
"Juvia yerine konuşacağına biraz da sen bak Mirajane!" (Juvia) O ikisi birbirine çemkirirken bir mikrofon sesi duyduk.
"Natsu ne yapacağız?!"
"Az önce bozuk dediğim düğmeye niye basıyorsun?"
"Beni rahatlatıyor. Baban haklıymış." Tek kaşımı kaldırdım. Sonra fillerden uzak bir yere gittim ve bütün hayvanat bahçesinde yankılanan konuşmayı dinlemeye başladık.
"Boş ver sen benim bastığım düğmeyi. O değil de buradan nasıl çıkacağız??"
"Valla adam aldı gitti anahtarını bende beyin eksikliği var şizofrenim aaa merhaba anne."
"Fikrim yok desene sen şuna..."
"Yoo, yapmamız gereken tek şey, bizimkiler ve geriye kalan halk kontrol odasında kilitli kalıp yanlışlıkla filleri serbest bıraktığımızı öğrenemeden toz olup Norveç'e taşınmak. Senin adın Sör Luigi olur benimki Madam Nastu."
"Saçmalamasana! Hem söyler misin ben neden SÖR oluyorum?! Kızım lan ben!" Tek kaşım seğirdi. Sinirden sırıtarak kızlara baktı. Juvia ruhsuz gibi boşluğa bakarken Mira sinirden titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanficUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...