21. Bölüm: "o///U///o Çok tuhafım ya"

556 41 67
                                    

Herkese merhaba! Herhalde durmadan girmeme de siniriniz bozuldu.;3

Medya çok... (ERROR 404 NOT FOUND)

Hadi bakalım yb'de neler olacak?? 

İyi okumalar~~

Gajeel Redfox

Odaya girince Laxus'un bana "Gerizekalı Piercing nerede kaldın?" demesini bekliyordum. Ama, demedi. Bütün odayı aradım, kapıyı çalmadan lavaboya daldım. Ama yoktu.

Telefonumda 'Sakuram' diye kayıtlı Natsu'yu aradım. Biliyorum işi abarttık ama çok eğlenceli.

"Alo Natsu?"

"Ef-efendim..."

"Çok tatlsıın."

"Ay o senin tatlılığın şekerim~" Yeni uyanmış sesinden eser kalmamıştı, yine enerjikti. Kafamı iki yana sallayıp konuştum.

"Natsu, şaka bir yana, Laxus odada değil. Ve geri gelmedi." 

"Ne? Nasıl olur?"

"Fark ettin mi bilmiyorum ama Mira çok üzgündü. Kimse 'Neden?' diye sorma gafletinde bulunamadı biliyorum. Ama, belki Laxus'un nerede olduğunu biliyordur. Ben gruba mesaj çekeceğim. Belki Laxus görür."

"Tamam. Ben de Juvia, Lucy ve Gray ile aramaya çıkarım. Ok?"

"Ok. Bay bay sakuram~"

"O ho ho beni utandırma. Belki sonra odama gelirsin~"

"Gelirim çay içeriz. Bay bay." Telefonu kapattım. Odanın kapısını kilitleyip aramaya çıkacağım sırada karşı odadan Mira çıktı. Üzerine oldukça kırışık ve düzensiz duran kazağı, kabaca topuz yapmış olduğu saçlarıyla acele ettiği belli oluyordu. Birden beni duvarla arasına aldı, omuzlarıma tırnaklarını geçirip bağırmaya başladı.

"NE DEMEK LAXUS GELMEDİ?!! NE DEMEK?!! ODADA BİR YERDE SAKLANIYOR OLMALI HİÇ Mİ ARAMADIN ODAYI?!!"

"Aradım! Aradım ama yok işte!"

"Hiçbir şeyden hiçbir zaman kesin olmamalısın!" 

"Yok ama yok işte!" 

"Telefonla ara!"

"Aradım kapalı!"

"Neden kapalıııı?!! Neden..." Aniden çöktü, ellerini gözlerine kapattı ve konuştu.

"Benim suçum... o salak gururuma yenik düşmeseydim... Neden öyle davrandım ki?" Yanına diz çöktüğüm sırada herkes Mira'nın çığlıklarına uyanmış, dışarı çıkmıştı. Levy sanki olanları biliyormuş gibiydi.

Mira tam anlatmaya başlayacakken, elinde pikachu şeklinde bir balonla geldi Laxus. Mira ona bakakaldı. Juvia konuştu.

"Juvia yeni yeni shipper oluyor ama, içinden bir ses odalara çekilmeleri gerektiğini söylüyor." Herkes başıyla onayladı. Sonra odalara çekildik...

Laxus Dreyar

İnsan için önemli olan şeyler vardır. Kimi için eğlence, kimi için din, kimi için müzik... Mira'nınki de gururuydu herhalde. Ve ben onun yanlış yaptığını düşünüp kötü şeyler söylemiştim. Özür dilemem gerektiğini düşünüp de ona en sevdiği şey temalı bir balon almıştım. "Umarım beni affeder..." diye düşünüyordum. Ve şu anki bakışları, hayra alamet değil.

Gözlerimi kırpıştırdım.

"Mira, ben-" Birden yere kapaklandım. Mira kollarını boynuma dolamış, başı göğsümde hıçkırıyordu.

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin