Herkese merhaba arkadaşlar!
Medya dkksmsms.
Bildiğiniz üzere 1. bölümde 100 bölüm yapmak için elimden geleni yapacağımı söylemiştim. Herhalde 100 bölüme ulaşamaz ama yolu yarıladık. Hepsi sizin ve benim sürekli en gereksiz anlarda ortaya çıkan ilham kedilerim sayesinde.
Çok teşekkürler. Bu bölümü devamlı okuyucularıma adamak istiyorum.
argent006
Lucee_Heartfilia
PotterHarry45
senanimeveben
Princesse_Diable
lluviaTR
zerovet
anime111111111
gozluklupanda09
Angelina-ChangeEtiketlemediğim varsa affola.
İyi Okumalar~
Juvia Lockser
"JUVİAĞĞ UYUMAĞK İSTİYOOOĞĞĞĞ!" Erza ayaklarımı tutmuş beni yerlerde sürüyordu. Levy yine ahmaktı.
"Ben bir toplu iğneyimmmmm!" (Levy)
"Hayır değilsin!" (Lucy)
"Öyleyim seni küçük yün topuuuuu!" (Levy) Levy sendeleyerek lavaboya yürürken Lucy kafasını duvara vuruyordu.
"JUVİA'YA NE YAPIYORSUN SEN?!" (Juvia)
"UYAN ARTIK!" (Erza)
"BU- U- YAN- MA- SINI- SAĞ- LA- MAAAAAAZ!" (Juvia) Kafamı merdivenlere vuruyordu. Sonunda mutfağa girdik.
Mira kahvaltıyı hazırlamıştı. Tam çilekli keki de koyarken Erza beni bıraktı.
"5 dilim koy Mirajane. Ayrıca Levy'nin karpuzunu unutma." (Erza)
"Kahvaltıyı ben hazırlıyorum. BEN. Mirajane Strauss-" (Mira)
"MİRAJANE DREYAR!" diye bağırıp yerde göbek atmaya başladım. Erza konuştu.
"Laxus'la sevgili olmak sana valla yaramadı." Mira göz devirdi ve su dolu damacanayı oturacağım yere koydu. Son olarak hepimizin bardaklarına ılık çikolatalı ballı süt doldurdu ve çığırdı.
"KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! KAHVALTI HAZIIIIIIIIIIIIIIIIR!" Kulaklarımı yattığım yerde kapattım. Erza Mira'ya bağırdı.
"Her sabah ferman etmene gerek yok!" Lucy sırtında Levy ile mutfağa girdi.
"Biz de geldik hanımlar." (Lucy)
"BIRAK BENİ YÜN TOPUUUUUUUUU!" (Levy)
"Başlatma yün topuna be!" (Lucy) Lucy Levy'yi yerine oturttu. Levy karpuzu görünce kendine geldi.
"Günaydın kızlar. Günlerden ne?" (Levy)
"Pazartesi cinım." (Mira)
"Bugs Bunny'ye bu kadar benzeyemezdin!" (Erza) Derken Erza'nın telefonu çaldı.
Erza Scarlet
Arayan Laxus idi. Ne olmuştu ki?
"Alo Laxus? Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...