Mirhaboooo! Gene ben löğ!
Cobra aynı kim biliyor musunuz?
BEN.
JHXSUIHCIASLU9SŞOILUHIOWELKRDVIHRLIHBUILDR.
Size bir şey söylemeliyim. Ama komik değil.
Yb atmadan önce 40 takla atıyorum. Bütün gün yb üzerinde uğraşmaktan sırtım ve boynumda ağrılar oluyor. Ellerim çok ağrıyor ve sadece müzik dinlerken yazabildiğim için kulaklarım tahriş oldu. Duyma problemleri yaşamaya başladım ve ailemi ihmal ettiğim için bana çok kızıyorlar. Ayrıca uzun süre hareketsiz durmaktan hareket edince her yerime ağrı saplanıyor. Anlayacağınız, yb atmak düşündüğünüz kadar kolay değil.
Her neyse...
En iyisi yb'ye geçmek herhalde.
İyi Okimular~
PERŞEMBE
"Pekala hanımlar! Sizinle ilgilenmek konusu bana kaldı!" diye bağırdı Natsu. Karşısındaki koltukta Mira, Juvia ve Erza oturuyordu. Juvia Natsu'nun ilk kez ciddi konuştuğunu görüyordu.
Natsu elindeki not defterine bazı notlar alırken Mira Erza'nın kulağına fısıldadı.
"Erza, bu iyi deği-" (Mira)
"MİRAJANE, SUS! Konuşacaksan sadece solfej yapabilirsin!" diye bağırdı Natsu. Erza titredi.
Natsu not defterini tezgaha vurup bağırdı.
"İlk olarak 4 şarkı belirleyeceğiz! Sonra, bir şarkıyı Mira, bir şarkıyı Erza, bir şarkıyı da Juvia söyleyecek. Son şarkıyı da beraber söyleyeceksiniz. Anlaşıldı mı?" (Natsu)
"Hai!" (Erza)
"Sonracığıma, size kıyafet alacağız." (Natsu)
"Alışverişe bizimle mi geliyorsun?" (Erza)
"Yep. Siz kızlar olarak birbirinize yorum yapabilirsiniz ama ben bir erkek olarak sizi erkeklerin bakış açısından eleştireceğim." (Natsu)
"Aha çattık..." (Mira)
"SADECE SOLFEJ YAPACAKSAN KONUUUUUŞ!" (Natsu)
"Pekala, hadi. Biz de çalışmalara başlayalım. Mirajane, senden başlayalım." (Juvia)
"Ooooo Juvia, ne ara patron sen oldun?" (Natsu)
"Patron mu-" (Mira)
"SOLFEEEEEJ!" (Natsu)
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Moyase mune no hi woooooo!" diye şarkıyı bitirdi Juvia. Sonra su içti. Natsu elini çenesine koyup konuştu.
"Ses aralığınız oldukça iyi. Hepinize teker teker söyletmek şarkıdan iğrenmeme neden oldu ama beraber söyleyeceğiniz şarkıyı bulduk sanırım. Yarın şarkıyı bölümlere ayıracağım, siz de kendi bölümünüze çalışırsınız ve bam! Harika bir gösteri yaparız!" (Natsu)
"Teşekkürler Natsu." (Juvia)
"Önemli değil. Şimdi! Ses aralıklarınızı dinlediğime göre karar veriyorum! Mirajane, tahminimce Evidence şarkısını söylemeye uygunsun! Git de telefonundan dinle!" (Natsu)
"Hai!" (Mira)
"Erza bence sen Snow Fairy'yi söylemelisin. Sesin de biraz alto olduğu için bu şarkı sana uyacaktır." (Natsu)
"Alto ne Natsu?" (Erza)
"Kalın kadın sesi. Az konuş çok şarkı dinle hadiii!" (Natsu)
"Hai!" (Erza)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...