62. Bölüm: "Şanslı Kız"

220 24 22
                                    

Merhabalar!

Bu kitabın biteceğine inanamıyorum bea... 2 yaşında lan hfesygyueg.

Medyamız bu sefer yüklendi, beni zorlamadı. Ve gayet de hoş. Daha dizide bu sahneye gelemedim ya neyse.

Son 4!

Hadi yb'ye geçelim.

İyi Okumalar~

Lucy Heartfilia

Kamp alanındaki konuşmalar ilk kez sıkıcı gelmişti çünkü boş yapıyorlardı ve bu da sadece gürültüydü. Her ne kadar gürültüye alışık olsam da son zamanlarda kızların sabah kavgaları bile komik gelmiyordu bana. Hiçbir şeyden zevk almıyordum.

Yaşama sevincim mi? Galiba yavaş yavaş kayboluyordu. Ama nedenini bilmiyordum. İçime bir öküz oturmuş gibiydi.

O öküz Natsu olabilir miydi?

Konudan sapmayalım, sıkıldığım için gün batımını izlemek istedim, çadırdan bir gazoz aldım. Natsu da mola alanında verdiği sözü devam ettirip gazoz alarak peşimden geldi.

Yokuşun aşağıya giden yolunda oturmuş, yavaş yavaş batan güneşi elimizdeki gazozlarla izliyorduk. El bileğimi karnıma çektiğim dizime dayamış, gazozu hafifçe sallıyordum. İçesim de kaçmıştı. Natsu bendeki soğukluğu fark etmiş olmalı ki, o da içmeyi bırakmıştı. O benim aksime sağ bacağına bileğini dayamış, gazozu havada asılıymışçasına tutuyordu. İkimizden de ses çıkmıyordu, etrafta sadece börtü böceğin, kuşların, bir de bizimkilerin uzaktan duyulan gürültüleri vardı.

Gözlerimi batan güneşten ayırmadan konuştum.

"Birinden hoşlanıyor musun, Natsu?" Bana hızla döndü. Diğer eliyle saçlarını kaşırken başını göğsüne eğdi ve az çok seçilen bir sesle mırıldandı.

"G-galiba..." İçimdeki öküz kıçını sürte sürte -tuhaf bir şekilde- anırırken gözlerim irileşti. Ağlamamak için kendimi tuttum. Ama gülümsedim ve konuştum.

"Eee, kim bu şanslı kız?" 

"Söylemem."

"Son günlerde çok fazla şey saklıyorsun sen benden ama ya." 

"Söyleyemem, Luce..." Güneşe bakarken gülümsedi. "Zaten, birkaç gün sonra ona sürpriz yapacağım, tam da Mavis-sensei 9. ayına girdiğinde. 8 aylık hamileydi değil mi?" (Natsu)

"Ev-evet..." (Lucy)

"Ne oldu Luce?" (Natsu)

"Bir şey olduğu yok. Umarım sürprizin başarılı olur, hem ablamın 9. ayında yapman daha bir hoş olmuş." (Lucy)

"Sağ ol Luce!" Yine gülümsedi. Ağlamak istedim. O kız kimdi bilmiyorum ama baya şanslı olduğu kesindi.

Sadece bana gülümsesin istiyordum. Sadece bana baksın o zümrüt gözleriyle. Sadece benim ellerimi tutsun o elleriyle. Sadece bana sarılsın. Sadece benimle yürüsün. Sadece bana kızsın, bana üzülsün, ona bile razıydım. 

Ne güzel seviyorum ayol ben...

Natsu gazozunu tek dikişte bitirdi ve kutuyu yumruğu arasında sıkıştırıp dümdüz etti. Sonra ayağa kalktı. Boştaki elini -sol elini- beline koydu ve gülümseyerek konuştu.

"Güneş de battığına göre, Mirajane yemekleri getirmiş olmalı. Hadi, akşam yemeği yiyelim Luce." Zorlukla, başımla onayladım. Elini uzattı. Yüzüm basbayağı asılmıştı. Normalde olsa elini gülümseyerek tutardım. Ama bu sefer, elimi uzattım ve beni kaldırmasına izin verdim. 

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin