Erza papyonunu bir kez daha sıktı. Sonra aynada kendisine bakıp konuştu.
"Anne, oldu mu?" Kendi etrafında fır döndü. Annesi odaya girdi ve sızlandı.
"Bu kız alma işi de nereden çıktı şimdi, Scarlet?"
"Anne! Hadi ama, hep Türklere özenmişimdir!" İrene bir kez daha göz devirdi.
"Sıkıntılısın, Scarlet." Bunun üzerine annesine göz devirdi Erza.
"O kadar ünlü bir avukatın bir profesörle evlendiği nerede görülmüş?" (İrene)
"Hömm, Fiore'de." (Erza)
"Bana cevap verme Scarlet. Zaten bu işi baya saçma buluyorum, iyice çileden çıkartma beni!" deyip oturma odasında Pepee izleyen torununun yanına gitti İrene. Erza derin bir nefes verdi ve kendi kendine bir şeyler mırıldanıp at kuyruğunu sıkılaştırdı. Sonra bağırdı.
"Tamamdır, harika oldum!" Anneannesinden kaçan Reiki annesinin pantolonunun paçasını çekiştirdi ve ince sesiyle mırıldandı.
"Anne..."
"Efendim oğlum?"
"Anne, neden elbise giimedin? İre-nie baa konuşup duruyo." Reiki daha 3 yaşındaydı, doğru düzgün konuşamıyordu ama konuşmayı sökmüştü, neredeyse ehehe.
Erza aynada bir kez daha papyonunu sıkılaştırdı ve konuştu.
"Neden elbise giyeyim hayatım? İre-nie neden sana konuştu?"
"Baa 'Anneye elbise giymesii sööle, seii dinler' dedi." Erza annesine bağırmamak için kendini tuttu, daha 3 yaşında bir çocuk vardı ortamda, bağırırsa korkardı. Sonra da Reiki ile uğraşamazdı.
"Gel bebeğim, gel de İre-nie ile tatlı tatlı konuşalım." dedi tuhaf tuhaf sırıtırken. Sonra oğlunu taklit ederek bağırdı.
"İre-nieeee! İre-nieeee!"
"Efendim yakışıklı torunum??"
"Hayır anneciğim güzeller güzeli Sukaletto." dedi Erza oğlunu kucağında dikleştirirken. İrene göz devirdi ve torununa tuhaf yüz hareketleri yapmaya başladı.
"Anne delirme. Ve beni dinle."
"Tamam be! Reiki, hadi sen oyun odana git." (İrene)
"Nedeeeen?" (Reiki)
"Çünkü İre-nie ve annen küçük bir sohbet edecek." İrene torununun boyuna gelmek için eğildi ve tatlı bir sesle konuştu.
"Hem eğer bize izin verirsen, sana Doğu Ekspresinde Cinayet kitabını alırım."
"Yeeeeeey!" diye bağırıp oyun odasına koşan Reiki'nin arkasından bakakaldı Erza.
"Anne?! Sen delirdin mi?! Çocuğa cinayet kitabı mı okuyorsun?!" (Erza)
"Beraber Agatha Christie kitaplarını full bitirmeyi planlıyoruz. Hem sen aklındaki ölüm fantezilerini nasıl bulabildiğini zannediyorsun? Sana uyku masalı diye aynı cinayet kitabının işkence bölümünü kaç kere okumuşumdur kim bilir!" (İrene)
"Neyse neyse, sen neden bana elbise giydirmeye çalışıyorsun?" (Erza)
"Kız tarafı sensin de ondan!" (İrene)
"Ama istemeye biz gidiyoruz." (Erza)
"Ne?" Erza at kuyruğunu omzunun üzerine attı ve elleriyle okşamaya başladı.
"Eğer düğünümüze gelseydin Jellal'e gelinlik giydirdiğimi görürdün, anne." (Erza)
"Koskoca profesöre gelinlik mi giydirdin manyak kız?!" (İrene)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...