Herkese merhaba. Bakın ne oldu!!
@AckermanBae adlı kullanıcının "Fairy Tail Burçlar." adlı kitabından hayatımda aldığım en güzel haberi aldım! Master Mirajane benim en iyi arkadaşımmış!
Medya o kadar hoş ki...
Bu bölüm full GaLe.
İyi Okumalar~
Levy McGarden
GECE
"Ne-neden aradın bu saatte... Temizlik yapmaktan bittim..." (Gajeel)
"Ben de bayılmıyorum gecenin bir yarısı seni aramaya ama bana yardım etmen lazım! Annem şu an bizim evde, cuma gününe kadar gitmeyecek ve seni erkek arkadaşım sanıyor!" (Levy)
"Bunu nasıl becerdiniz Bayan McGarden? Ne yapacağız?" (Gajeel)
"Kızmadın mı?" (Levy)
"Yoo, hatta sıkılmıştım eğlence olur." (Gajeel)
"Bu tamam demek mi? Yarın pazartesi ve 5 günü daha biz iki bücürle geçirmek zorunda kalacaksın..." (Levy)
"Annen ne kadar?" (Gajeel)
"Aynı boydayız." (Levy)
"Size süt içirerek başlayacağım." (Gajeel)
"ŞAKANIN SIRASI DEĞİL. YARIN BİZİM EVE GEL. Bizim kızları göndermiş olurum Mirajane bizi rahatsız edemez." (Levy)
"Yahu neden Laxus falan değil de ben?" (Gajeel)
"En serseri tipli olan sensin de ondan." (Levy)
"Bir saniye kadıncağıza beni anlattın ve o da BENİMLE tanışmak istiyor doğru muyum?" (Gajeel)
"Harfi harfine." (Levy)
"Bana da 'Çift McGarden Kördüğümü'nü öğretir mi?" (Gajeel)
"Sırası değil Gajeel. İyi geceler." (Levy)
"İyi geceler..." Telefonu kapatıp yatağımın yanındaki komodine koydum. Sonra yatağımda kıpırdanan anneme baktım. Evet ben yer yatağında yatıyorum. O benim annem.
Gözlerimi ovuşturdum ve esnedim. Son bir kez anneme bakıp gözlerimi kapattım...
SABAH (Pazartesi)
"Günaydın, Bayan McGarden..." dedi annemin elini öpen Gajeel. Annem Gajeel'in kabarık siyah saçlarını okşayıp konuştu.
"El öpenlerin çok olsun evladım." (B. McGarden)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...