61. Bölüm: "Kan Dolu Şırınga"

248 19 9
                                    

Merhabalar!

Medyamızın adı: kYA

Son 5!

Hadi yb'ye geçelim.

İyi Okumalar~

Yazar Cupcake

Gün ışıkları ile kahverengi gözlerini açtı Lucy. Oturur pozisyona gelecekken de-

Başını çadırın demirine çarptı.

"Ah, doğru ya, kamptayız..." Başını ovarak çadırdan başını uzattı. Saat çok erkendi. Güneş bile hala görünmüyordu.

Gözlerini etrafta gezdirdi. Kamp kurdukları arazinin tam ortasında pembe ve sakura rengi, iki kafa vardı. Lucy gözlerini kısıp çadırdan çıktı. Sanki Natsu, Cupy ile konuşuyordu. (Nedenini görürsünüz ;3)

Kafaların yanına gitti. Bağdaş kurmuş Natsu ve Lisanna idi kafalar, kafa pembe değil beyazdı. Lucy kıskançlığına engel olamadı ve sordu.

"Ne yapıyorsunuz sabahın köründe?" (Lucy)

"İlk olarak, saat akşam beş." (Lisanna)

"A-ayrıca, bi-bir şey yaptığımız yok!" Natsu kekeleyince Lucy tek kaşını kaldırdı ve oradan uzaklaştı.

Çadırına geri girerken yanında uyuyan Levy'yi gördü. Yine saçma salak bir pozisyonda uyuyakalmıştı. Hafifçe tebessüm etti. İki dakika sonra ise kafasını çadırdan uzatmış, Lisanna ve Natsu'yu izlemeye başlamıştı.  

Ne konuştuklarını çok merak etmişti. Aniden nereden çıkmıştı ki? Araları bozulduğunda ne kadar rahattı içi. Evet bu biraz bencillikti ama aşktı bu, insanı olmadığı birine de dönüştürebilirdi.

Eliyle yüzünü sıvazladığı sırada sırtındaki etini mıncıran Levy ile göz göze geldi.

"Gajeel'i mi izliyorsun yün topu? Sana o toplu iğneleri seviyor dedim ya!" 

"LAN Bİ GİT!" Lucy Levy'yi ittikten kısa bir süre sonra yine izlemeye koyuldu.

Levy kendine gelmişti. Başını ovuşturdu ve konuştu.

"Neden o kadar uzun süre uyudun Lucy?" (Levy)

"Bilmiyorum. Lisanna ve Natsu ne konuşuyorlar?" (Lucy)

"Bilmiyorum." (Levy)

"Yahu beni yanlarından kovdular!" (Lucy)

"Lisanna olanlardan sonra bizimle çok irtibata geçmiyor, Natsu'nun da seni kovacağını sanmıyorum." (Levy)

"Evet belki de kovmadılar ama bu ne konuştuklarını bilmediğim gerçeğini değiştirmez!" (Lucy)

"Bırak konuşsunlar Lucy. Natsu'yu o günlerde yıpratmış olsa da hayatının neredeyse her zamanında yanında olan destekçisi Lisanna, hem Natsu Lisanna'nın ilk arkadaşı olduğu için kendini aşık zannediyordu o kadar. Yoksa Lisanna iyi biri, sadece çok çabuk ve sıkı bağlanıyor. Bir şey yapmaz artık Natsu'ya. Sen de onlara bulaşma en iyisi, Natsu Lisanna'ya tekrar güvenmeye başlamışken." Lucy derin bir nefes verdi.

O sırada yer Mavis'in sesi ile titredi.

"Çocuklar! Akşam yemeği zamanı! İki kişi odun toplamaya gidecek!" Lucy'nin gözleri parladı.

"Ben ve Natsu gidelim! Natsu hemcinslerini hemen tanır!" Herkes 'oooooooooo' diye bağırırken Natsu sırıtmakla yetindi.

Mavis, kardeşini kurda kuşa yem edip karnındaki bebekle kavga etmeye devam etti. Herkes kendi halinde takılıyordu. Lucy Natsu'nun koluna girip yerden kaldırdı. O ikisi ormana giderken Laxus içi kan dolu şırıngaları Mira'nın koluna batırıyordu.

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin