Merhabalar! Gene döndüm.
Uzun zamandır KOMPLE komedi olan bölümler yapmadığımı fark ettim.
Eminim ki Juvia ve Gray'in çikolatalı-vanilyalı kek (çok severim *^*) yapma macerası sizi güldürecek, diye umuyorum yani. Juvia ve Gray demişken...
Bu sefer ,lluviaTR çok ısrar etti. Ben de onun için, içi biraz Gruvia içeren bir bölüm yapacağım. Henüz sevgili olmayacaklar ama olsun, istediğini yapacağım ^^.
Medya... *kan kaybından ölmeden önce camdan atladı*
İyi Okumalar~
Juvia Lockser
"Juvia'nın canı, ciğeri, ailesi, canı arkadaşları, inanın Juvia'ya Juvia mutfağı yakar." (Juvia)
"Aynen Mira illa shipliyorum diye mutfağından mı olacaksın?" (Gray) Akşam eve geldiğimizde Mira ve Natsu yemek yapmaya üşendiklerini söylediler. Sonra Mira kağıda ship isimleri yazıp hangi ship çıkarsa o shipin beraber yemek yapacağını söyledi. Ve bilin bakalım kimler çıktı?
Gruvia!
Ben aslında mutluluktan ölebilirdim ama şu an mutfak için endişelenmem gerekiyordu. Ne de olsa mutfağımızdan olacağız ve benim burada sevdiğim adamla yemek (!) yapacak olmaya sevinecek vaktim yok.
"Bir saniye! Natsu benimle gel!" (Mira) Lucy SEVGİLİSİ OLAN bir kıza kıskançlıkla bakarken Levy Laxus'a bağırdı.
"Ulan Egoxus sevgilin senden çok ev arkadaşınla takılıyor bir gıdım bile mi kıskançlık yok??" (Levy)
"Laxus o kadar soğukkanlıdır ki dondurma soğukluğundan utanır. Ayrıca kendi içinde fırtınalar kopuyor. Örneğin; midesi." (Gajeel)
"Juvia dinlemek istiyor." (Juvia)
"Buyur." (Laxus) Oturduğu için biraz kasılmış baklava dükkanına kulağıma dayadım ve içeriden gelen kükreme seslerini duydum. Katy Perry Roar şarkısında kükremeyi öğrenmek için bunun midesini dinleseymiş ya.
"Oha Juvia Katy Perry'ye acıdı." (Juvia)
"Neden?" (Laxus)
"E Roar şarkısını katletti kükrediğini sanarak." (Juvia)
(Yanlış anlamayın ben Katy Perry hayranıyım hatta en sevdiğim şarkıcıdır ama Roar şarkısındaki kükreme sesini hep komik ve cringe bulmuşumdur sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj)
"Yalnız Katy Perry'nin sesi güzeldir." (Jellal)
"GİT ONUNLA ÇIK LAN O ZAMAN." (Erza) Erza inzivaya çekilirken Gray konuştu.
"Lan... bulaşıcı. Bari git Erza'yı teselli et nankör. Senin için kendini yırttı tatili zehir ettin kızcağıza." (Gray)
"Sözlerine dikkat et bak Juvia öldürecek gibi bakıyor." (Gajeel) Burnumun üzerinin karardığına ve gözlerimin yerinde kırmızı noktalar olduğuna yemin edebilirim. Gray-sama bana korkuyla bakınca başımı iki yana salladım ve koluna sarılıp bağırdım.
"JUVİA ÇOK ÜZGÜN GRAY-SAMA JUVİA SİZİ KORKUTMAK İSTEMEMİŞTİ." (Juvia)
"Meyve partisindeki Juvia'yı özledim..." (Gray) Kolunu savurdum ve mutfağa geçerken önüme çıkan ikiliyle donakaldım.
"KISIRLAR GELDİİİİ!" (Mira) Laxus ile konuşan Gray'in burnuna kısır kokusu gelmişti belli ki, ayrıca Natsu'nun elindeki kısır tabaklarını görmüştü. Bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Lisesi
FanfictionUYARI!!: Kitap 18. bölüme kadar acemilik akıyor. Allah aşkına okumaya 19. bölümden başlayın. Rezil olmak istemiyorum! ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Lucy, Levy, Mirajane, Erza ve Juvia. Magnolia'da aynı evde yaşayan beş normal (!) arkadaş. Natsu, Gajeel, Laxus, Jellal...