Özel Bölüm 2: "Evlilik Teklifi Olmayan Evlilik Teklifi"

228 16 32
                                    

"Hadi ama Levy, kes artık somurtmayı..." dedi Jellal'in falına bakan Cana.

"Nasıl kesmem Cana! Hepiniz evlendiniz! HEPİNİZ!" diye Wendy'yi parmağıyla gösterdi Levy. Wendy gülümsedi.

"Levy-san, belki de doğru kişiyi beklemen gerekiyordur-"

"WENDY!" (Herkes) Wendy olduğu yere sinerken Chelia anırıyordu.

'Jellal Alma' işinin üzerinden yaklaşık 4 ay geçmişti, Levy'nin bütün arkadaşları evli, bazıları çocukluydu. Ve maalesef Levy ne evli olanların arasındaydı, ne de çocuklu olanların.

"Yaklaşık 7 yıl önce gördüğüm rüya nasıl bu hale geldi?? O rüyada Gajeel bana nasıl evlenme teklif etti?? Aaaaaaaaagh aptal kafam! Neden annene ünlü bir yazarın oğluyla sevgili olduğunu söylersin ki?! Üstelik senin çatlak annen o yazara aşık!"

"Evlendiler Levy." dedi Mirajane mutlulukla. Ancak içinde hala GaLe'nin evlenememesinin getirdiği acı vardı.

"Yalnız sizin 'Jellal Alma' işinizden sonra benim Laxus baya çekici olmuştu." dedi aniden. Jellal göz devirdi.

"Hatırlatma o olayı. Hala bana dar gelen o kırmızı elbiseyi zorla giydiriyor bana." (Jellal)

"Uf Jellal uf! Biliyor musun sen mutfağa kahve yapmaya gittikten sonra seni bir tangayla hayal ettim ooooyyyy yerdim kıçını da neyse-"

"ERZA MAL MISIN." dedik aynı anda. Jellal korkuyla Cana'nın arkasına saklandı.

"Falımda ölümüm de yazıyor mu?" (Jellal)

"BAYA kanlı olacak. Kırmızı mırkızı ufff gırla gidiyor." (Cana)

"Scarlet..." Aniden Jellal tişörtünü çıkardı.

"Ne yapacaksan şimdi yap! Sonradan daha fazla acı çekmek istemiyorum!" Mirajane heyecanla alkışlarken Erza kollarını sıvamıştı bile. Anlaşılan Jellal'e dünden hazırdı.

"Dur Scarlet dur şaka yaptım İMDAAAAAT!" O bütün evi korkuyla turlamaya giderken Levy dirseklerini dizlerine, ellerini de yanaklarına dayadı ve derin bir nefes verdi.

"Ben de sizin gibi bir yuva kurmak istiyorum kızlar ya! Şey, ve Jellal." (Levy)

"İnan bana, evlenmek kolay değil..." dedi gecelerce uyanık durmak zorunda kaldığı için acısını altın günlerinde çıkaran Lucy. Sonra yine uyuklamaya başladı.

"Sen yazı karaladığın için yoruluyorsun gerizekalı." (Cana)

"Ben kitap kulübü açmışım, her gün binlerce kişiyle şu kitapla bu kitapla ilgileniyorum bu kadar yorulmuyorum be!" (Laki)

"Hiiiç kusuruma bakmayın hanımlar ama en yorgun benim, her gün bebek çıkara çıkara ellerim gitti ellerim, bebek kuyusundan kovayla bebek çeker gibi! Bir hal oldum yav." (Mirajane)

"Bence sen saçmalık kuyusundan saçmalık çeke çeke bir hal oldun Mira-nee." dedi ablasının yanında hemşire olarak çalışan Lisanna. Mirajane Lisanna'nın bacağını mıncırdı ve bağırdı.

"Laflarına dikkat et seni Koca Ağızlı!" Lisanna bacağını tutarak özür dilenirken Lucy uyandı ve pis bir kahkaha attı.

"Ahahahhaha ohhh canıma değsin pis Kutup Ayısı!" Lisanna'nın gözü seğirirken kapı çaldı.

Jellal tişörtünü giyinmiş, üzerine önlük geçirmiş, sonra da önlüğünü düzelterek kapıya koşmuştu.

"Ben bakarıııım!" Kapının arkasından ince bir ses geldi.

"HEMEN KAPIYI AÇ! GELİYORLAR!" Herkes anlamıştı. Jellal kapıyı açtığı anda mavi saçlarını şapkanın altına sıkıştırmış, kocaman bir palto giymiş, güneş gözlüğü takmış Juvia içeri daldı.

Fairy Tail LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin